Середа
20.06.2012
До 2015 року компанія має намір стати національною мережею магазинів краси та здоров’я номер один в Україні
 

ТОВ "Суматра-Лтд", яка займається розвитком національної мережі магазинів з продажу товарів для краси та здоров'я під ТМ "КОСМО", оголосила про свій намір наздогнати іншого крупного гравця на ринку. Як повідомив виконавчий директор компанії Гійом Вантьє, в 2015 році "КОСМО" має намір стати першою національною мережею магазинів з продажу товарів для краси та здоров'я, зайнявши на ринку другу позицію після міжнародної мережі Watsons.

У Watsons теж є свої плани на 2015 рік. Вони включають в себе відкриття приблизно 500 магазинів. Тоді як "КОСМО" орієнтується на 250-270. Всього під торговельною маркою працює на сьогодні 79 магазинів та 28 аптек середньою площею 250-270 м². До кінця цього року компанія планує відкрити ще 16 магазинів та 8 аптек, а з наступного - відкривати одразу по 70-80 нових закладів у рік.

Мережа магазинів "КОСМО" вийшла на український ринок в 1997 році. На сьогодні у відділеннях мережі представлено близько 10-15 тисяч найменувань товарів різних категорій. Постійними партнерами "КОСМО" є офіційні представництва таких відомих брендів, як L’Oreal, Max Factor, Colgate & Palmolive, Natural Sea Beauty, Gillette, Nina Ricci, Calvin Klein, Garnier, Nivea, Vichy, Lierac, Schwarzkopf & Henkel та багато інших. В 2011 році оборот мережі "КОСМО" склав більше $100 млн, але головна ціль компанії - досягти $350 млн.


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується