Середа
20.06.2012
До 2015 року компанія має намір стати національною мережею магазинів краси та здоров’я номер один в Україні
 

ТОВ "Суматра-Лтд", яка займається розвитком національної мережі магазинів з продажу товарів для краси та здоров'я під ТМ "КОСМО", оголосила про свій намір наздогнати іншого крупного гравця на ринку. Як повідомив виконавчий директор компанії Гійом Вантьє, в 2015 році "КОСМО" має намір стати першою національною мережею магазинів з продажу товарів для краси та здоров'я, зайнявши на ринку другу позицію після міжнародної мережі Watsons.

У Watsons теж є свої плани на 2015 рік. Вони включають в себе відкриття приблизно 500 магазинів. Тоді як "КОСМО" орієнтується на 250-270. Всього під торговельною маркою працює на сьогодні 79 магазинів та 28 аптек середньою площею 250-270 м². До кінця цього року компанія планує відкрити ще 16 магазинів та 8 аптек, а з наступного - відкривати одразу по 70-80 нових закладів у рік.

Мережа магазинів "КОСМО" вийшла на український ринок в 1997 році. На сьогодні у відділеннях мережі представлено близько 10-15 тисяч найменувань товарів різних категорій. Постійними партнерами "КОСМО" є офіційні представництва таких відомих брендів, як L’Oreal, Max Factor, Colgate & Palmolive, Natural Sea Beauty, Gillette, Nina Ricci, Calvin Klein, Garnier, Nivea, Vichy, Lierac, Schwarzkopf & Henkel та багато інших. В 2011 році оборот мережі "КОСМО" склав більше $100 млн, але головна ціль компанії - досягти $350 млн.