20.06.2012

КОСМО наздожене Watsons

До 2015 року компанія має намір стати національною мережею магазинів краси та здоров’я номер один в Україні

ТОВ "Суматра-Лтд", яка займається розвитком національної мережі магазинів з продажу товарів для краси та здоров'я під ТМ "КОСМО", оголосила про свій намір наздогнати іншого крупного гравця на ринку. Як повідомив виконавчий директор компанії Гійом Вантьє, в 2015 році "КОСМО" має намір стати першою національною мережею магазинів з продажу товарів для краси та здоров'я, зайнявши на ринку другу позицію після міжнародної мережі Watsons.

КОСМО

В кожному з магазинів ТМ "КОСМО" представлено близько 10-15 тисяч найменувань товарів для краси та здоров’я

У Watsons теж є свої плани на 2015 рік. Вони включають в себе відкриття приблизно 500 магазинів. Тоді як "КОСМО" орієнтується на 250-270. Всього під торговельною маркою працює на сьогодні 79 магазинів та 28 аптек середньою площею 250-270 м². До кінця цього року компанія планує відкрити ще 16 магазинів та 8 аптек, а з наступного - відкривати одразу по 70-80 нових закладів у рік.

Мережа магазинів "КОСМО" вийшла на український ринок в 1997 році. На сьогодні у відділеннях мережі представлено близько 10-15 тисяч найменувань товарів різних категорій. Постійними партнерами "КОСМО" є офіційні представництва таких відомих брендів, як L’Oreal, Max Factor, Colgate & Palmolive, Natural Sea Beauty, Gillette, Nina Ricci, Calvin Klein, Garnier, Nivea, Vichy, Lierac, Schwarzkopf & Henkel та багато інших. В 2011 році оборот мережі "КОСМО" склав більше $100 млн, але головна ціль компанії - досягти $350 млн.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
КОСМО наздожене Watsons

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1168 коментарів, 281 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank