21.06.2012

Majorica зустрічає літо

В пору відпусток компанія ввійшла з новою колекцією прикрас та двома новими франчайзинговими магазинами

Навесні 2012 року мережа магазинів міжнародного ювелірного бренду Majorica поповнилася двома новими франчайзинговими магазинами. Відкриття відбулися в ТЦ "Континент" та ТЦ "Білий лебідь", що в Донецьку. "Продажі в ТЦ "Континент" демонструють зростаючий інтерес покупців до бренду Majorica. Що стосується ТЦ "Білий лебідь", то так вже склалося історично, що його, ще з часів СРСР, відвідує велика кількість людей. Відвідувачі цього торговельного центру також вже встигли оцінити нову колекцію Majorica", - розповідає директор компанії Majorica в Україні Тетяна Мелешко.

Majorica

Majorica – це ювелірні прикраси зі срібла 925 проби, вкриті родієм (метал платинової групи) або золотом, із вставками органічних перлів, синтетичного циркону.

Літню пору компанія зустріла новою колекцією прикрас та новими акціями. "Літо - це пора відпусток, літніх свят та весіль. В Majorica, паралельно з іншими регулярними акціями та пропозиціями, діє літня акція на прикраси на шкіряних шнурках, - розповідає Тетяна Мелешко. - Тому зараз ми очікуємо на продажі яскравих літніх прикрас та браслетів, які у великій кількості представлені в новій колекції". У зв'язку з появою інтернет-магазину majorica.ua будь-які вироби тепер можна придбати і в мережі Інтернет.

Під брендом Majorica працює на сьогодні 1 власний та 4 франчайзингових магазини в Україні. В серпні мережа поповниться ще однією власною торговельною точкою, а до кінця року планується відкриття як мінімум 5 партнерських магазинів. Також Majorica має намір розвивати мережу через співпрацю з іншими ювелірними магазинами. В цьому контексті вже досягнуто певних домовленостей з потенційними партнерами з Запоріжжя, Дніпропетровська, Білої Церкви, Харкову та Криму.

Крім розвитку мережі, Majorica бере активну участь в різноманітних соціальних та благодійних проектах. Так, цього року компанія вже в 10-й, ювілейний раз взяла спонсорську участь в благодійних вечорах, завдяки останньому з яких був куплений діагностичний апарат для гемодіалізу в "Охматдит".

Бренду Majorica вже 120 років. Він представлений у багатьох розвинених країнах світу. Це продукція середньої цінової категорії. Роздрібна вартість виробу – від 300 грн, середній чек – близько 1000 грн. Багато покупців вже знають цей бренд після подорожей за кордон – марку можна побачити також у duty free зонах, у каталогах, які поширюють на бортах літаків.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank