17.06.2012

У Метро зійшла перша франчайзингова "Фасоль"

У Санкт-Петербурзі відкрилися 2 перших партнерських магазини компанії

Metro Сash & Сarry розпочала в Росії активну реалізацію франчайзингового проекту магазинів ТМ "Фасоль". Як повідомив генеральний директор Metro Сash & Сarry в Росії Пітер Бооне, два партнерських магазини відкрилися в Санкт-Петербурзі. Нагадаємо, що в квітні цього року компанія відкрила власний магазин у Москві в якості пілотного проекту. Всього до кінця року російська Metro Сash & Сarry має намір відкрити як мінімум 15 торговельних точок: 10 в Санкт-Петербурзі і 5 в Ростові-на-Дону.

METRO

Франшиза ТМ "Фасоль" розрахована на власників продовольчих магазинів площею від 50 до 150 м².

Франшиза ТМ "Фасоль" розрахована на власників продовольчих магазинів площею від 50 до 150 м². Частка асортименту, яку партнер закуповує у Metro становить всього 20% від загального асортименту франчайзингової точки. Незважаючи на це компанія повністю надає своїм партнерам підтримку у відкритті магазину та провадженню його роботи.

Подібні проекти Metro Group організувала в Україні, Польщі, Румунії та Болгарії. Так, наприкінці 2011 в нашій країні стартувала франшиза під ТМ "Мій магазин". Згідно умов співпраці партнери компанії, які працюють під ТМ "Мій магазин", звільняються від сплати роялті та зобов'язуються щомісячно закупляти продукти в мережі Metro Cash & Carry на суму не менше ніж 50 тисяч гривень. Франчайзингові точки повинні мати площу не менш ніж 50 кв.м., а серед асортименту продукції має бути не менше 500 позицій, 150 з яких належатимуть ТМ Metro.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
У Метро зійшла перша франчайзингова Фасоль

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1167 коментарів, 278 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank