Бізнес для дівочих мрій зі Slanovskiy

Понеділок
18.06.2012
"Відкривати салон весільних суконь краще перед випускними вечорами", - розповідає директор мережі магазинів ТМ Slanovskiy Олександр Яновський
 

Як на ринку салонів весільних та вечірніх суконь проявляється сезонність?
Сезон на весільні сукні розпочинається 15 січня та триває до 1 вересня. Потім продажі йдуть на спад. Що стосується вечірніх суконь, то тут можна виділити два періоди зростання активності покупців: перед Новим Роком та напередодні випускних балів.

Які місяці є найсприятливішими для відкриття салону?

Відкривати нові магазини ми рекомендуємо перед випускними вечорами, тобто до кінця березня. Та найоптимальнішим є той варіант, коли салон розпочинає свою роботу одразу після різдвяних свят. Саме тоді наречені починають відвідувати магазини у пошуках сукні, яку куплять трохи пізніше.

Яку рекламу вважаєте найефективнішою для цього бізнесу?

Зі свого досвіду можу впевнено сказати, що найкраща реклама у нашій справі – це мережа Інтернет. Саме там наша цільова аудиторія розпочинає пошуки підходящої сукні. Тому своїм франчайзі ми ще задовго до відкриття салону рекомендуємо створити власний сайт та добре розрекламувати його через інші сайти та соціальні мережі.

Яку рекламну підтримку ви надаєте своїм партнерам як франчайзер?

Компанія забезпечує загальнонаціональну підтримку бренду: просуваємо торговельну марку в Інтернеті, проводимо покази, знімаємо відео ролики тощо. Так, завдяки активному промуванню бренду Slanovskiy через мережу Інтернет, за гаслами "весільна сукня" та "свадебное платье" наш сайт стабільно знаходиться у першій десятці.

Що спонукало компанію почати використовувати для роботи салонів планшети?

Зараз ніхто крім нас цього не робить, а новинки завжди кидаються у вічі. Каталог на планшеті має свої вигоди як для кінцевого споживача, так і для власника магазину. Звичайний промокаталог має досить обмежені можливості для перегляду, тоді як , використовуючи планшет, можна максимально приблизити та добре роздивитися навіть найдрібніші деталі. Крім того, періодично ми знімаємо деякі сукні з виробництва. Одразу видалити позицію з паперового каталогу – не так легко, тому про те, які сукні є в наявності, знає лише продавець. З планшетним каталогом все набагато простіше.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Якою має бути візитка /27.01.2010

Візитна картка створює враження про компанію. Ось чому надзвичайно важливо, як саме вона виглядає та що на ній написано