19.06.2012

D&P Perfumum: ароматний франчайзинг

Франчайзингові магазини парфумерії відкриватимуться у містах з кількістю населення від 50 тис. жителів

Перед виходом на вітчизняний ринок бренд D&P Perfumum вже був представлений в 15 країнах світу, включаючи Азербайджан, Грузію, Кіпр, Білорусію, Болгарію, Ізраїль, Румунію, ОАЕ, Мальту, Сербію, Хорватію та інші. У вересні 2010 року в столичному ТВЦ "Метроград" з'явився перший український магазин D&P Perfumum. На сьогодні в Київському регіоні працює вже 20 точок з продажу парфумерії цієї торговельної марки. А вже у 2012 D&P Perfumum прийняла рішення про розвиток мережі за схемою франчайзингу.

D&P Perfumum магазин, торговельна точка D&P Perfumum

Парфуми ТМ D&P Perfumum продаються нині в 30 країнах світу.

"Враховуючи те, що D&P Perfumum є компанією з іноземними інвестиціями, франчайзинг став для нас більш цікавою альтернативою розвитку бізнесу в Україні в порівнянні зі створенням спільних підприємств, що зазвичай пропонують рівноцінне вкладення інвестицій, - розповідає представник компанії D&P Perfumum в Україні Тетяна Бойченко. - При цьому ми, як франчайзер, надаємо своїм партнерам можливість продавати товар під унікальною, вже впізнаваною на ринку торговельною маркою. Наші франчайзі отримують змогу відкрити власну справу та, завдяки нашій інформаційній та технічній підтримці, уникнути багатьох ймовірних помилок".

Парфуми, що пропонуються компанією D&P Perfumum виготовляються з європейської сировини та французьких ефірних олій, якість яких відповідає стандартам IFRA (International fragrance association). У виробництві застосовуються інноваційні технології, а вже виготовлені парфуми проходять тестування в лабораторіях Туреччини. "Продукція компанії реалізується в універсальному флаконі, що дозволяє нашим клієнтам оплачувати безпосередньо вміст, а не дизайн упаковки, - зазначає пані Тетяна. - Роздрібна ціна парфумів є фіксованою та не залежить від обраного аромату, яких в асортименті більше 350".

Для франчайзі D&P Perfumum пропонує такі формати співпраці: острівець площею від 10 м² чи бутік у ТЦ або окремий стаціонарний магазин площею від 15 до 40 м². Точки з продажу парфумерії орієнтовані на міста з кількістю населення від 50 тис. чоловік. Магазини повинні розміщуватися в зонах з активним трафіком: в торговельних центрах та на центральних вулицях міста. В першу чергу компанія орієнтується на розвиток власної мережі в таких містах, як Полтава, Харків, Запоріжжя, Луганськ, Дніпропетровськ, Донецьк та Київ. Разом з тим, маючи на меті підвищення впізнаваності торговельної марки на українському ринку, а також охоплення мережею усієї території України, до співпраці запрошуються франчайзі з будь-яких інших населених пунктів України. Інвестиції, необхідні для відкриття магазину в нашій державі, становлять від 160 тис. грн.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank