18.06.2012

Happy Kids: освіту в регіони

Франчайзер хоче зробити акцент на відкриття дошкільних закладів у районних центрах

Перший центр дошкільної освіти ТМ Happy Kids відкрився в Києві у січні 2012. Ще в жовтні компанія, яка ініціювала створення навчального закладу, працювала під покровительством іншого франчайзера в сегменті дошкільної освіти. "У співпраці нам бракувало легальності. Сьогодні, працюючи самостійно, маємо всі, необхідні для роботи центру документи, - розповідає Event-директор центру розвитку дитини "Happy Kids" Дмитро Литвинов. - Завдяки досвіду відносин за віссю "франчайзер-франчайзі", ми розуміємо, чого не вистачає потенційному партнеру і знаємо, що зможемо йому це дати. Саме тому й вирішили розвивати мережу Happy Kids за допомогою франчайзингу".

Happy Kids, дитсадок

Для відкриття закладу під ТМ Happy Kids, необхідне приміщення площею від 100 м².

У центрі дошкільної освіти Happy Kids заняття відбуваються у групах до 6 чоловік. Завдяки цьому, як стверджує франчайзер, кожній дитині приділяється достатня кількість уваги. Уроки тривають не більше 30 хвилин, а їхнє відвідування не є обов'язковим. "Особливість нашої концепції в тому, що ми дітей не виховуємо. Це - справа батьків. Ми ж працюємо над тим, щоб адаптувати їх до навколишнього середовища, розповісти про те, що - правильно, а що - ні, - стверджує Дмитро Литвинов. - Якщо на уроці учневі нудно, він може піти погратися в іншу кімнату. Займаємося з тими, хто хоче отримати інформацію".

Для того, щоб відкрити Центр дошкільної освіти під ТМ Happy Kids, необхідно володіти інвестиціями в розмірі від $ 10 тис. Додатково передбачено паушальний внесок розміром 50 тис. грн і щомісячні роялті в розмірі 2 тис. грн, які нараховуються з 4-го місяця співпраці. Також, раз у пів року франчайзі повинен сплачувати рекласний внесок у розмірі 2 тис. грн. Happy Kids розглядає можливість відкриття дошкільного закладу у місті з будь якою кількістю населення. "У нас немає якихось певних вимог до населеного пункту, в якому працюватиме партнер, - стверджує Дмитро Литвинов. - Найголовніше для нас, щоб підприємець був нашим однодумцем та хотів ростити здорове та розумне покоління. Насправді, пропозиція доступна для будь-якого міста, оскільки не потребує значних інвестицій. Я сам з невеликого міста, і знаю, що подібних закладів в таких населених пунктах немає. Тому розвиток мережі на периферії є значним пріоритетом для компанії".

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank