18.06.2012

Happy Kids: освіту в регіони

Франчайзер хоче зробити акцент на відкриття дошкільних закладів у районних центрах

Перший центр дошкільної освіти ТМ Happy Kids відкрився в Києві у січні 2012. Ще в жовтні компанія, яка ініціювала створення навчального закладу, працювала під покровительством іншого франчайзера в сегменті дошкільної освіти. "У співпраці нам бракувало легальності. Сьогодні, працюючи самостійно, маємо всі, необхідні для роботи центру документи, - розповідає Event-директор центру розвитку дитини "Happy Kids" Дмитро Литвинов. - Завдяки досвіду відносин за віссю "франчайзер-франчайзі", ми розуміємо, чого не вистачає потенційному партнеру і знаємо, що зможемо йому це дати. Саме тому й вирішили розвивати мережу Happy Kids за допомогою франчайзингу".

Happy Kids, дитсадок

Для відкриття закладу під ТМ Happy Kids, необхідне приміщення площею від 100 м².

У центрі дошкільної освіти Happy Kids заняття відбуваються у групах до 6 чоловік. Завдяки цьому, як стверджує франчайзер, кожній дитині приділяється достатня кількість уваги. Уроки тривають не більше 30 хвилин, а їхнє відвідування не є обов'язковим. "Особливість нашої концепції в тому, що ми дітей не виховуємо. Це - справа батьків. Ми ж працюємо над тим, щоб адаптувати їх до навколишнього середовища, розповісти про те, що - правильно, а що - ні, - стверджує Дмитро Литвинов. - Якщо на уроці учневі нудно, він може піти погратися в іншу кімнату. Займаємося з тими, хто хоче отримати інформацію".

Для того, щоб відкрити Центр дошкільної освіти під ТМ Happy Kids, необхідно володіти інвестиціями в розмірі від $ 10 тис. Додатково передбачено паушальний внесок розміром 50 тис. грн і щомісячні роялті в розмірі 2 тис. грн, які нараховуються з 4-го місяця співпраці. Також, раз у пів року франчайзі повинен сплачувати рекласний внесок у розмірі 2 тис. грн. Happy Kids розглядає можливість відкриття дошкільного закладу у місті з будь якою кількістю населення. "У нас немає якихось певних вимог до населеного пункту, в якому працюватиме партнер, - стверджує Дмитро Литвинов. - Найголовніше для нас, щоб підприємець був нашим однодумцем та хотів ростити здорове та розумне покоління. Насправді, пропозиція доступна для будь-якого міста, оскільки не потребує значних інвестицій. Я сам з невеликого міста, і знаю, що подібних закладів в таких населених пунктах немає. Тому розвиток мережі на периферії є значним пріоритетом для компанії".

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Happy Kids: освіту в регіони

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1168 коментарів, 282 учасникі

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank