07.06.2012

Суші і вендінг - поняття сумісні?

Вендінговий оператор з Москви розвиватиме мережу автоматів з продажу суші

Компанія "КапучОк", що спеціалізується на продажі автоматів кави, напоїв та кондитерських виробів в індивідуальній упаковці, вирішила урізноманітнити свій бізнес, вивівши на ринок мережі автоматів з суші. Новинка отримала назву "сушімата", а перша пілотна установка вже кілька місяців успішно працює в Москві. Компанія впевнена, що сушімати користуватимуться в Росії значним попитом. Адже даний варіант не лише зручний, але й доволі бюджетний: в середньому порція суші разом зі всіма необхідними добавками коштуватиме 110-130 рублів (27-32 грн).

суші

З "сушімату" покупець отримуватиме герметичну упаковку з ролами, імбирем, васабі, соєвим соусом та паличками.

Два роки тому подібний експеримент провела Група Компаній VENDEX. Оператор запропонував російському ринку сушімати вартістю 11 тисяч доларів, в яких продукція при температурі 2 - 4 градусів за Цельсієм могла зберігатися протягом 12 діб. Як стверджує Дмитро Вєтров, керівник відділу маркетингу одного з найбільших вендінгових операторів Росії, компанії Uvenco, проект зазнав невдачі за двома причинами: по-перше, компанія використовувала дорожчий, але менш надійний автомат барабанного типу, який часто ламався; по-друге, покупці сумніваються у якості даної продукції. Чи стане "КапучОк" успішнішим за свого попередника - побачимо згодом.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank