07.06.2012

Суші і вендінг - поняття сумісні?

Вендінговий оператор з Москви розвиватиме мережу автоматів з продажу суші

Компанія "КапучОк", що спеціалізується на продажі автоматів кави, напоїв та кондитерських виробів в індивідуальній упаковці, вирішила урізноманітнити свій бізнес, вивівши на ринок мережі автоматів з суші. Новинка отримала назву "сушімата", а перша пілотна установка вже кілька місяців успішно працює в Москві. Компанія впевнена, що сушімати користуватимуться в Росії значним попитом. Адже даний варіант не лише зручний, але й доволі бюджетний: в середньому порція суші разом зі всіма необхідними добавками коштуватиме 110-130 рублів (27-32 грн).

суші

З "сушімату" покупець отримуватиме герметичну упаковку з ролами, імбирем, васабі, соєвим соусом та паличками.

Два роки тому подібний експеримент провела Група Компаній VENDEX. Оператор запропонував російському ринку сушімати вартістю 11 тисяч доларів, в яких продукція при температурі 2 - 4 градусів за Цельсієм могла зберігатися протягом 12 діб. Як стверджує Дмитро Вєтров, керівник відділу маркетингу одного з найбільших вендінгових операторів Росії, компанії Uvenco, проект зазнав невдачі за двома причинами: по-перше, компанія використовувала дорожчий, але менш надійний автомат барабанного типу, який часто ламався; по-друге, покупці сумніваються у якості даної продукції. Чи стане "КапучОк" успішнішим за свого попередника - побачимо згодом.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Суші і вендінг - поняття сумісні?

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1168 коментарів, 280 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank