П'ятниця
15.06.2012
Для розвитку на території України австрійська страхова компанія обрала схему франчайзингу
 

Австрійська страхова компанія UNIQA відкрила в Україні перше Генеральне Представництво на умовах франчайзингу. Ті точки продажів УНІКА, що до сьогодні працювали в країні, були власними точками компанії. "Генеральне Представництво – це класичний франчайзинговий бізнес, окрема структура. При відкритті Генерального Представництва частину інвестицій і частину операційних витрат покриває партнер компанії – генеральний представник. Частину ж інвестицій і операційних витрат покриває Компанія "УНІКА". Зокрема це стосується оформлення дизайну офісу відповідно до стандартів УНІКА, часткове покриття інвестицій на купівлю офісної техніки, часткову компенсацію витрат на оренду та надання маркетингової продукції", - розповідає Олена Симончук, директор Департаменту зі зв’язків з громадськістю, маркетингових і корпоративних комунікацій компанії "УНІКА".

За словами франчайзера, система Генеральних Представництв UNIQA дозволяє франчайзі зменшити ризики, заощадити час і оптимально розрахувати капіталовкладення. "Ця система передбачає надання унікальних для українського страхового ринку переваг, - стверджує Олена Симончук. - Серед них – додаткова комісійна винагорода за продані поліси, професійне консультування у веденні бізнесу, рекламна і PR-підтримка, професійне ліцензійне програмне забезпечення, курси підвищення кваліфікації, спеціалізовані пакети та знижки на страхові продукти для членів сім'ї, співробітників генерального представництва і багато іншого".

Інші гравці ринку неоднозначно поставилися до можливих вигод нової пропозиції, посилаючись на те, що партнери СК "УНІКА" отримують, зазвичай, досить низькі комісійні - від 5 до 15% (тоді як в середньому страховий агент отримує 20-40%). Як зарекомендує себе нова концепція на вітчизняному ринку - покаже час.

Крім того, компанія не збирається зупинятися лише на одному Генеральному Представництві в нашій державі. До кінця року в Україні з'являться Генеральні Представництва компанії у тих містах, де присутній найбільш високий попит на послуги УНІКА. "Таким чином, компанія "УНІКА" має намір істотно розширити свою присутність за рахунок використання франчайзингових схем. У результаті ще більша кількість клієнтів в Україні зможуть отримати якісний страховий сервіс, що відповідає найвищим європейським стандартам", - коментує Олена Симончук.

На сьогодні відділення СК "УНІКА" представлені в 21 країні світу. В Австрії, Болгарії, Румунії, Польщі, Чехії та Словаччині компанія розвиває франчайзингову мережу. В рейтингу Insurance Top у 2011 році СК "УНІКА" зайняла 12 місце за кількістю активів та 4 за обсягом залучених премій. Компанія здійснювала продажі більше 90 видів страхових послуг (30 ліцензій) в 26 регіональних дирекціях та 140 окремих точках з продажу в Україні.


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується