Стратегічний подарунок від I.C.Lab

Вівторок
05.06.2012
"До акційного сертифікату покупець ставиться серйозніше, ніж до безкоштовного флаєра", - стверджує директор I.C.Lab в Україні Олена Адамчук
 

I.C.Lab Individual cosmetic активно використовує подарункові сертифікати. Наскільки ефективною є така маркетингова стратегія?
Подарункові сертифікати приносять подвійну користь. З одного боку - нам та нашим франчайзі, з іншого - нашим партнерам. Компанія випуская подарункові сертифікати, на суму 800 гривень. Наші партнери використовують їх в якості програми лояльності, для збільшення середнього чека і залучення нових клієнтів. Люди, які будують свій бізнес, розуміють, що будь-яка акція коштує грошей. Компаніям, які співпрацюють з нами, не потрібно додатково інвестувати в програму лояльності. Вони роблять своїм покупцям подарунок, ми - отримуємо клієнта. Вартість сертифікату включає в себе відеосканування, консультацію штатного косметолога, підбір індивідуального догляду нашої базової серії та створення крему під очі. Якщо в людини після процедури відеосканування виникає бажання придбати індивідуальну косметику, сертифікат дає можливість оплатити половину цієї суми. Таким чином, доклавши ще 800 гривень, клієнт отримує крем для обличчя та крем для під очі, після чого стає нашим VIP-клієнтом та отримує ще багато додаткових бонусів.

Чому сертифікати реалізовуються лише через партнерів?

Тому що звичайна роздача карточок споживачам не працює. Потенційним клієнтам потрібно запропонувати щось таке, заради чого вони б неодмінно відвідали салон. До отриманого в рамках акції сертифіката покупець ставиться серйозніше, ніж до безкоштовного флаєра. В останньому випадку цінність подарунку втрачається. Відповідно, ми придумали партнерську схему, де людина, купуючи товари або послуги, отримує в подарунок частину суми, витраченої на ці товари чи послуги, в якості нашого сертифікату.

Як ви можете охарактеризувати ринок індивідуальної косметики?

Аналогічну послугу на світовому ринку крім нас пропонує ще один гравець. Ця компанія створює індивідуальну косметику, вартістю близько $ 2 тис., виходячи з результатів онлайн-тестування. Виробник працює за наступної схемою: клієнт заповнює на сайті анкету, вносить туди свої побажання, описує певні особливості свого типу шкіри, після чого, на основі отриманої інформації, компанія виготовляє індивідуальну косметику. I.C.Lab намагається максимально об'єктивно оцінити стан шкіри клієнта, використовуючи результати відеосканування та оцінку кваліфікованого косметолога.

Як відбувається процедура відеосканування?

Зазвичай на знайомство з компанією та проходження всіх необхідних процедур клієнт витрачає півгодини. За цей час людина отримує рекомендації косметолога та може протестувати базову серію нашої косметики. Коли клієнт відвідує салон вдруге, бажаючи пройти повторне сканування, процедура триває до 10 хвилин. Такого клієнта косметолог нашої компанії прийме у будь-який, зручний для нього час.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію