01.06.2012

Автомийки з родзинкою: франчайзинг можливий?

Компанії, котрі використовують інноваційні технології, мають різний успіх на ринку франчайзингу

Будь-яка співпраця на умовах франчайзингу передбачає наявність унікальної концепції, яка, разом із очікуваними прибутками та необхідними для втілення проекту інвестиціями, формує інтерес франчайзі. В 2011 році на українському ринку автомийок з'явилися дві незвичайні концепції: Save Time та Pit-Stop Express Мойка. Компанія Save Time зайнялася розвитком мережі спеціалізованих на очистці парою автомийок, Pit-Stop Express Мойка - мобільних мийок із засобами для миття літаків. Для того, щоб відкрити точку під брендом Save Time, необхідно володіти інвестиціями в розмірі близько 60 тис. грн, організація мобільної точки Pit-Stop Express вимагає інвестицій в розмірі близько 10 тис. грн.

Save Time, франчайзинг, франшиза

Для того, щоб відкрити точку під брендом Save Time, необхідно володіти інвестиціями в розмірі близько 60 тис. грн, організація мобільної точки Pit-Stop Express вимагає інвестицій в розмірі близько 10 тис. грн.

Влітку 2011 року під торговельною маркою Save Time працювали 2 власні та 2 франчайзингові точки в Донецьку та Запоріжжі. До кінця року компанія мала намір відкрити ще, як мінімум 5 монобрендових автомийок в регіонах, проте мережа поповнилася однією власною точкою, після чого Save Time сконцентрувалася на співпраці з приватними підприємцями. "Компанія мала намір розвивати мережу автомийок по франчайзингу, проте ситуація на ринку склалася не так добре, як ми хотіли, - коментує генеральний директор компанії Альгіс Ярмош. - Франчайзинг, який активно використовується, наприклад, у сфері громадського харчування, ще не настільки популярний на ринку автомийок. Підприємці поки що не усвідомлюють цінність єдиної торговельної марки, особливо, якщо бренд не відомий в їхньому регіоні. Тому говорити про співпрацю за схемою франчайзингу зможемо лише тоді, коли покриємо мережею головні регіони України".

Перші франчайзі у Pit-Stop Express Мийки з'явилися навесні 2011. Протягом року компанія відкрила 3 франчайзингових філіали в Донецьку, Полтаві та Запоріжжі. Оскільки інвестиції у бізнес становлять всього 10 тис. грн, а послуги можуть надаватися не лише на теренах франчайзингового представництва, але й у будь-якому, зручному для клієнта, місці, компанія запланувала розвивати мережу в містах з кількістю населення більше 200 тис. чоловік. "Нещодавно мережа Pit-Stop Express Мийка поповнилася ще 2 франчайзинговими точками, на черзі - ще 5 відкриттів, які відбудуться як у мільйонниках, так і в інших обласних та районних центрах", - розповідає директор компанії Pit-Stop Express Мийка Роман Каленчук. Всього компанія має намір відкрити близько 100 представництв на території України.

Розвиток обох компаній вказує на те, що на ринку франчайзингу у сфері автомийок існують три фактори успішності: популярність бренду, бюджетність пропозиції та інноваційність технологій. Від способу їхнього поєднання залежить швидкість та якість розвитку мережі.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Автомийки з родзинкою: франчайзинг можливий?

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1167 коментарів, 278 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank