29.05.2012

Газпром: перша АЗС по франчайзингу

Якщо франчайзинговий проект виявиться успішним, компанія розвине мережу до 300 автозаправок на території України

В січні цього року російська державна компанія "Газпром нафта" оголосила про свій намір розвивати в Україні роздрібну мережу автозаправок під своїм брендом. Для реалізації цієї мети Газпром обрав схему франчайзингу. Нещодавно запрацював перший об'єкт роздрібної мережі: він знаходиться на 34 кілометрі траси Київ-Одеса та займає площу 330 м2, з яких 120 м2 відведені під магазин та кафе. Як повідомив франчайзер, найближчим часом на трасі Київ-Одеса з'являться ще 3 автозаправки під брендом "Газпромнефть". Зараз комплекси знаходяться на стадії будівництва.

Газпром

Програма розвитку ОАТ "Газпро нафта" до 2020 року передбачає відкриття 300 АЗС на території України

Директор з регіональних продажів ОАТ "Газпромнефть" Олександр Крилов стверджує, що в тому разі, якщо проект виявиться успішним, компанія готова розвинути свою мережу до 300 АЗС на території України. Наша держава стала першим регіоном, в якому Газпром використає франчайзингову схему розширення мережі. Однією з причин такого розвитку подій є наявність виробничих потужностей на малоефективному ринку Білорусі. "Газпрому належить доля Мозирського нафтопереробного заводу в Білорусії, що розміщується неподалік від кордонів з Україною, - розповідає Олександр Крилов. - Але білоруський ринок невеликий, тому ми не можемо реалізовувати на ньому весь обсяг палива, його часто доводиться експортувати. А ми хотіли б реалізовувати це паливо через власну мережу. Тому з'явилася ідея виходу на український ринок. Для початку вирішили спробувати франшизу".

Київська компанія "Люксвен" є на сьогодні єдиним франчайзі "Газпром нафти" в Україні. Як повідомив Юрій Ступницький, заступник голови правління з комерційних питань "Люксвен", найближчим часом компанія планує відкрити АЗС у містах-мільйонниках та на трасах внутрішнього та міжнародного значення.

В Газпромі вважають, що вихід на український ринок стане для бренду тестом на конкурентоспроможність, адже перший представлений великою кількістю гравців. Із більше ніж 6 тис. українських АЗС 3 тис. належать компаніям з кількістю заправок не менше 100. Решта - розподілена між дрібними власниками та компаніями, які мають від кількох до кількох десятків заправок. Якщо Газпром втілить свої плани в життя, компанія матиме всі шанси стати найкрупнішим в Україні мережевиком.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank