29.05.2012

Газпром: перша АЗС по франчайзингу

Якщо франчайзинговий проект виявиться успішним, компанія розвине мережу до 300 автозаправок на території України

В січні цього року російська державна компанія "Газпром нафта" оголосила про свій намір розвивати в Україні роздрібну мережу автозаправок під своїм брендом. Для реалізації цієї мети Газпром обрав схему франчайзингу. Нещодавно запрацював перший об'єкт роздрібної мережі: він знаходиться на 34 кілометрі траси Київ-Одеса та займає площу 330 м2, з яких 120 м2 відведені під магазин та кафе. Як повідомив франчайзер, найближчим часом на трасі Київ-Одеса з'являться ще 3 автозаправки під брендом "Газпромнефть". Зараз комплекси знаходяться на стадії будівництва.

Газпром

Програма розвитку ОАТ "Газпро нафта" до 2020 року передбачає відкриття 300 АЗС на території України

Директор з регіональних продажів ОАТ "Газпромнефть" Олександр Крилов стверджує, що в тому разі, якщо проект виявиться успішним, компанія готова розвинути свою мережу до 300 АЗС на території України. Наша держава стала першим регіоном, в якому Газпром використає франчайзингову схему розширення мережі. Однією з причин такого розвитку подій є наявність виробничих потужностей на малоефективному ринку Білорусі. "Газпрому належить доля Мозирського нафтопереробного заводу в Білорусії, що розміщується неподалік від кордонів з Україною, - розповідає Олександр Крилов. - Але білоруський ринок невеликий, тому ми не можемо реалізовувати на ньому весь обсяг палива, його часто доводиться експортувати. А ми хотіли б реалізовувати це паливо через власну мережу. Тому з'явилася ідея виходу на український ринок. Для початку вирішили спробувати франшизу".

Київська компанія "Люксвен" є на сьогодні єдиним франчайзі "Газпром нафти" в Україні. Як повідомив Юрій Ступницький, заступник голови правління з комерційних питань "Люксвен", найближчим часом компанія планує відкрити АЗС у містах-мільйонниках та на трасах внутрішнього та міжнародного значення.

В Газпромі вважають, що вихід на український ринок стане для бренду тестом на конкурентоспроможність, адже перший представлений великою кількістю гравців. Із більше ніж 6 тис. українських АЗС 3 тис. належать компаніям з кількістю заправок не менше 100. Решта - розподілена між дрібними власниками та компаніями, які мають від кількох до кількох десятків заправок. Якщо Газпром втілить свої плани в життя, компанія матиме всі шанси стати найкрупнішим в Україні мережевиком.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Газпром: перша АЗС по франчайзингу

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1167 коментарів, 278 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank