28.05.2012

Krisstel переносить плани

За словами компанії активному розвитку франчайзингової мережі перешкоджає відсутність місць в регіональних ТЦ

Влітку минулого року український виробник модного одягу, компанія Krisstel, оголосила про намір розвивати мережу монобрендових магазинів по франчайзингу. На той час компанії належало 6 власних торговельних точок в Києві. До кінця 2012 року Krisstel планувала охопити мережею всі обласні центри країни, а згодом розширюватися в їхніх межах. Першими франчайзі компанії повинні були стати оптові клієнти із Донецьку, Дніпропетровську, Львова та Вінниці. Як виявилося, на сьогодні в мережі Krisstel працюють все ті ж 6 магазинів: відкрився перший франчайзинговий магазин в Дніпропетровську та закрилася через нерентабельність точка у Борисполі. З реалізацією амбітно поставлених планів компанія зачекає.

Krisstel, франчайзинг, франшиза

Для відкриття магазину ТМ Krisstel необхідне приміщення площею не менше 50 кв.м.

"Зараз оптовики, з якими ми співпрацюємо, займаються пошуком місця для відкриття франчайзингових магазинів. Як тільки звільняться площі у ТЦ, торговельні точки з'являться в Донецьку, Львові та Вінниці", - розповідає бренд-менеджер компанії Володимир Загороднюк. Перший франчайзинговий магазин Krisstel у Дніпропетровську відкрився в листопаді 2011 року. Як стверджує франчайзер, замість планованих 800 тис. грн партнер вклав у торговельну точку приблизно 650-700 тис. грн. Однією з причин зменшення вартості проекту є те, що компанія знайшла нового постачальника обладнання. Тепер на купівлю устаткування для магазину замість 70 тис. грн Krisstel витрачає 25 тис. грн.

Компанія Krisstel була заснована в 2007 році в місті Києві. Ідея створення торговельної марки належить українській дизайнерці Світлані Шелефіст, яка працює над всіма колекціями, що можна побачити в магазинах Krisstel.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank