Понеділок
28.05.2012
За словами компанії активному розвитку франчайзингової мережі перешкоджає відсутність місць в регіональних ТЦ
 

Влітку минулого року український виробник модного одягу, компанія Krisstel, оголосила про намір розвивати мережу монобрендових магазинів по франчайзингу. На той час компанії належало 6 власних торговельних точок в Києві. До кінця 2012 року Krisstel планувала охопити мережею всі обласні центри країни, а згодом розширюватися в їхніх межах. Першими франчайзі компанії повинні були стати оптові клієнти із Донецьку, Дніпропетровську, Львова та Вінниці. Як виявилося, на сьогодні в мережі Krisstel працюють все ті ж 6 магазинів: відкрився перший франчайзинговий магазин в Дніпропетровську та закрилася через нерентабельність точка у Борисполі. З реалізацією амбітно поставлених планів компанія зачекає.

"Зараз оптовики, з якими ми співпрацюємо, займаються пошуком місця для відкриття франчайзингових магазинів. Як тільки звільняться площі у ТЦ, торговельні точки з'являться в Донецьку, Львові та Вінниці", - розповідає бренд-менеджер компанії Володимир Загороднюк. Перший франчайзинговий магазин Krisstel у Дніпропетровську відкрився в листопаді 2011 року. Як стверджує франчайзер, замість планованих 800 тис. грн партнер вклав у торговельну точку приблизно 650-700 тис. грн. Однією з причин зменшення вартості проекту є те, що компанія знайшла нового постачальника обладнання. Тепер на купівлю устаткування для магазину замість 70 тис. грн Krisstel витрачає 25 тис. грн.

Компанія Krisstel була заснована в 2007 році в місті Києві. Ідея створення торговельної марки належить українській дизайнерці Світлані Шелефіст, яка працює над всіма колекціями, що можна побачити в магазинах Krisstel.


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується