Цифротех розширює партнерську мережу

Четвер
24.05.2012
Франчайзингова мережа магазинів портативної електроніки налічує вже 472 магазини в Україні
 

Компанія "Цифротех" з 2004 року працює на ринку гуртової дистрибуції портативної електроніки (мобільні телефони і цифрова техніка). Нині компанія налагодила співпрацю з провідними світовими виробниками мобільних телефонів та цифрових портативних пристроїв. "Цифротех" на сьогодні має найповніший портфель прямих контрактів з постачальниками.

У 2008 році компанія "Цифротех" розпочала розвиток франчайзингової мережі під однойменним брендом. Наразі найбільша в Україні франчайзингова мережа магазинів портативної електроніки "Цифротех" налічує вже 472 магазинів. Об’єднання незалежних магазинів з продажу засобів зв’язку і цифрової техніки у мережу під єдиним брендом "Цифротех" є основною метою франчайзингового проекту компанії.

Для відкриття франчайзингового магазину під ТМ "Цифротех", необхідне приміщення площею близько 25 кв.м. з рекламним фасадом не менше як 4 кв.м. Торговельні точки розташовуються в торговельних центрах та на головних вулицях міста.

Наразі франчайзі "Цифротех" працюють в 151 місті України, а кількість торговельних точок сягнула 472. "Наша мета - охопити мережею всі обласні та районні центри країни, - розповідає керівник проекту "Франчайзинг" ТОВ "Цифротех" Олег Свірський. - У найближчих планах - до кінця 2012 року збільшити кількість торговельних точок на території України до 600".

"Зазвичай партнерами "Цифротех" стають підприємці, які вже працюють у мобільному бізнесі та мають власні торговельні точки. Але партнерами компанії можуть стати і новачки у мобільному бізнесі, - розповідає Олег Свірський. - Партнер може працювати під власним брендом, і підтвердити участь у франчайзинговому проекті "Цифротех", додавши до власної реклами лайтбокс "Цифротех Мобільна країна", або ж оформити магазин повністю за корпоративними стандартами франчайзера. Під брендом "Цифротех" працюють нині 108 із 472 діючих магазинів".

Своїм партнерам франчайзер пропонує 3 формати магазинів, які різняться за асортиментом товарів на вітрині та прогнозованим обсягом продажів. Торгова точка першої категорії має мінімальний асортимент – 40 телефонів на вітрині, асортимент карт пам’яті, аксесуарів, продукції операторів мобільного зв’язку. Друга категорія партнерських магазинів передбачає більший асортимент (від 80 телефонів на вітрині), до рекомендованої матриці входять цифрові фотокамери, планшети. Формат торгової точки третьої категорії – салон-магазин цифрової техніки, ноутбуків, фотоапаратів, планшетів та мобільних телефонів (від 160шт. на вітрині).


найчайтіше читане

ТНК важко із франчайзингом /09.03.2010

Через недосконалість законодавства компанія віддає зараз перевагу розвитку власної мережі

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти