Четвер
17.05.2012
"Компанії використовують аромамаркетинг для того, щоб збільшити продажі", - розповідає засновниця компанії "Арома Маркет" Наталія Катрич
 

Чи популярний аромамаркетинг в нашій країні?
В Україні пробували аромамаркетинг лише 20-30% фірм, а регулярно це роблять десь 5-10%. На жаль, багато хто не знає про аромамаркетинг або не замислювався про таку можливість; хтось консервативний і не довіряє новому. Позначивлася й криза, коли всі намагалися скоротити свої бюджети, особливо на рекламу і маркетинг, просто щоб якось вийти на межі рентабельності. Але деякі компанії використовували аромамаркетинг під час кризи, щоб таким чином збільшити продажі.

Як вибрати відповідний аромат?

Аромати в першу чергу повинні відповідати місцю і його відвідувачам. Якщо об'єктом ароматизації є, наприклад, дорогий магазин ювелірних виробів, то запахи повинні бути престижними: благородний парфум, квіткові аромати і т. д. Якщо магазин для дітей - необхідно створити атмосферу дитинства і радості. Підійдуть запахи дитячої пудри, льодяників, цукерок. Якщо магазин для чоловіків - доречні дерево, шкіра, тютюн. Для магазинів побутової техніки - цитрусові, свіжі аромати. Що стосується мети ароматизації, то тут також можуть бути різні варіанти. Наприклад, надати закладу, магазину фірмовий, властивий тільки йому запах. Сезонна ароматизація: є тенденція, що влітку ароматизують свіжими, холодним запахами; взимку більш теплими і солодкими; новорічними традиційно вважаються запахи мандарина, ялини, кориці.