Четвер
17.05.2012
"Компанії використовують аромамаркетинг для того, щоб збільшити продажі", - розповідає засновниця компанії "Арома Маркет" Наталія Катрич
 

Чи популярний аромамаркетинг в нашій країні?
В Україні пробували аромамаркетинг лише 20-30% фірм, а регулярно це роблять десь 5-10%. На жаль, багато хто не знає про аромамаркетинг або не замислювався про таку можливість; хтось консервативний і не довіряє новому. Позначивлася й криза, коли всі намагалися скоротити свої бюджети, особливо на рекламу і маркетинг, просто щоб якось вийти на межі рентабельності. Але деякі компанії використовували аромамаркетинг під час кризи, щоб таким чином збільшити продажі.

Як вибрати відповідний аромат?

Аромати в першу чергу повинні відповідати місцю і його відвідувачам. Якщо об'єктом ароматизації є, наприклад, дорогий магазин ювелірних виробів, то запахи повинні бути престижними: благородний парфум, квіткові аромати і т. д. Якщо магазин для дітей - необхідно створити атмосферу дитинства і радості. Підійдуть запахи дитячої пудри, льодяників, цукерок. Якщо магазин для чоловіків - доречні дерево, шкіра, тютюн. Для магазинів побутової техніки - цитрусові, свіжі аромати. Що стосується мети ароматизації, то тут також можуть бути різні варіанти. Наприклад, надати закладу, магазину фірмовий, властивий тільки йому запах. Сезонна ароматизація: є тенденція, що влітку ароматизують свіжими, холодним запахами; взимку більш теплими і солодкими; новорічними традиційно вважаються запахи мандарина, ялини, кориці.


найчайтіше читане

ТНК важко із франчайзингом /09.03.2010

Через недосконалість законодавства компанія віддає зараз перевагу розвитку власної мережі

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Франшиза - що це? /11.11.2009

Омонімія терміну франшиза зі сфери страхування та зі сфери підприємницької дільності іноді вносить деякі непорозуміння

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Бізнес на селі: норкова ферма /13.03.2012

Наскільки прибутковим є виробництво хутра в Україні?