Рекламні маневри ІНВІТРО

Четвер
17.05.2012
Щоб визначити, яка реклама буде оптимальною для регіону, франчайзер проводить анкетування
 

"Незалежна Лабораторія ІНВІТРО" більше року працює на українському ринку. Протягом цього часу на території України відкрито 16 медичних офісів. Франчайзингові представництва з'явилися в Києві, Полтаві та Херсоні. Для розвитку мережі в Україні ІНВІТРО використовує активну маркетингову програму, яка розробляється індивідуально для кожного франчайзі. "Роботу на будь-якому регіональному ринку ми починаємо із впровадження "стандартного набору" рекламних заходів: біг-бордів, сітілайтів, місцевих газет, телебачення, інтернету та різних тематичних акцій, - розповідає Лілія Мокієнко, менеджер по роботі з франчайзі ТОВ "Незалежна лабораторія ІНВІТРО". - Потім, за допомогою анкетування, моніторимо ставлення мешканців міста до того чи іншого виду реклами, визначаємо її ефективність".

Зазвичай "Незалежна Лабораторія ІНВІТРО" розміщує зовнішню рекламу в центрі міста та недалеко від медичних офісів. "Якщо мова йде про рекламу на транспорті, віддаємо перевагу тим засобам громадського транспорту, маршрут яких пролягає через медичний офіс і центр міста", - ділиться досвідом Лілія Мокієнко.

Що стосується анкетування, то його ІНВІТРО використовує не лише для формування ефективного маркетингового плану. Такі заходи - додаткова можливість дізнатися, в яких районах міста відкриття медичного офісу є найбільш затребуваним серед населення. "Рекламну кампанію в Дніпропетровську ми розпочинали, використовуючи стандартний набір заходів, - розповідає Лілія Мокієнко. - В кожному медичному офісі ІНВІТРО проводилося регулярне анкетування, за підсумками якого зробили висновок, що багато наших клієнтів живуть на іншому березі Дніпра, або ж приїздять на обстеження з іншого кінця міста. Саме в цих районах ми і відкрили наступні медичні офіси " ІНВІТРО".

На перші два роки співпраці з "Незалежною Лабораторією ІНВІТРО" франчайзі звільняється від сплати роялті. "В перший місяць роботи компанія бере всі маркетингові витрати на себе. Протягом 2-3 місяців витрати діляться між нашоюкомпанією та партнером у співвідношенні 70:30, протягом 4 та 5 - 50:50, з 6 по 9 місяць - 30:70, - розповідає Лілія Мокієнко. - Кожен франчайзі несе індивідуальні витрати, котрі зумовлені цінами на рекламу, та її видами в регіонах".

На сьогодні "Незалежна лабораторія ІНВІТРО" пропонує своїм клієнтам більше 400 видів лабораторних досліджень. За системою франчайзингу компанія працює з 2005 року (РФ). Протягом цього часу було відкрито більше 300 франчайзингових офісів.