Субота
12.05.2012
Не досвід, а мотивація - головний критерій, яким компанія користується для відбору партнерів
 

На сьогодні франчайзі мережі Mr CAP в Україні є підприємці з Києва, Львова, Сімферополя та Одеси. Український мастер-франчайзі не ставить собі за мету відкрити якнайбільшу кількість франчайзингових автосалонів за короткий термін: в компанії є певні стандарти, алгоритми, якими вона користується, обираючи партнерів. "Добираючи франчайзі ми не практикуємо он-лайн спілкування. Якщо потенційний партнер зацікавлений в нашій концепції - одразу ж влаштовуємо зустріч, - розповідає Директор компанії Містер Кеп Україна Максим Чорноус. - Правильна мотивація - це головний критерій, за яким обираємо франчайзі. Людина повинна усвідомлювати цінність послуги, яку надає компанія. Адже, продаж будь-якої послуги взагалі - це не продаж пиріжків на ринку. Потрібно правильно усвідомлювати бізнес та особливості його механізму".

Франчайзі компанії не обов'язково повинні мати досвід роботи в автосфері. Як стверджує франчайзер, досвід - це певний багаж звичок, який інколи може призвести до того, що у партнера може бути стійке сформоване бачення бізнесу, відмінне від концепції мережі. "Один - з наших франчайзі - творча людина, архітектор. Він протягом багатьох років був нашим клієнтом, бачив, як розвивалася наша компанія. Йому подобалося, що ми робимо, і як робимо. Так і став частиною команди, - розповідає Максим Чорноус. - Іншому партнерові належить автосалон, який займається продажем автомобілів класу люкс. Працювати під ТМ Mr CAP вирішив для того, щоб мати можливість забезпечити клієнтів додатковими послугами. Що стосується партнерів з південної України, в них досвіду роботи в автосфері також не було".

Послуги Mr CAP орієнтовані на вибагливих споживачів, що в першу чергу цінують високий рівень сервісу та якості, тому в першу чергу пріоритетними для відкриття таких салонів є міста-мільйонники. Компанія ставить високі вимоги до організації такого салону. Останні європейськи тенденції – кобрендінг з великими дилерськими центрами. Ввести такі послуги на базі вже звичайного СТО неможливо, проте розглядаються варіанти за умови повної його реконструкції і доведення зовнішнього вигляду до стандартів мережі Mr CAP. Кількість інвестицій для відкриття салону Mr CAP залежить від багатьох чинників та розраховується персонально в кожному випадку.


популярне на форумі

Открытие СТО. Бизнес-план

Кредитор? Вам потрібна термінова позика чи бізнес-позика? Ти будешвідмовлено в отриманні позики...

3 коментар
остання 20.11.2017
Открытие СТО. Бизнес-план

Раскрутка, PR, брендинг, узнаваемость ТМ - дело маркетологов, а мастер должен заниматься своим...

3 коментар
остання 10.03.2017
BVS-Rabota: працевлаштування по франчайзингу

Вимоги до приміщення для філіала

1 коментар
остання 25.11.2016
LEGO по-франчайзингу

Я хочу получать комментарии по этой теме на e-mail

1 коментар
остання 16.08.2016
Открытие СТО. Бизнес-план

На рахунок зарплата майстру 30% від заказу. Це дуже мало як для майстра. Якщо дійсно хороший...

3 коментар
остання 15.07.2016
Работа за границей - возможность выжить?

Мне интересно, насколько реально перевестись в зарубежное отделение компании, если есть...

2 коментар
остання 21.05.2016
Ринок бутильованої води зростає

Лично я стараюсь употребить дневную норму воды. Чаще всего покупаю уже розлтую в бутыли воду, но...

2 коментар
остання 21.05.2016
Как открыть рекламное агентство. Бизнес-план

головне щоб структура бізнес плану відповідала стандартам (для якісних підприємств)

2 коментар
остання 12.04.2016