07.05.2012

Особливості продажу бренду

"Рекламний бізнес - це бізнес зв’язків", - стверджує директор рекламної агенції "АРТ Рояль" Дмитро Повод

Як собівартість рекламних послуг відрізняється від ринкової ціни, пропонованої клієнту?
Рекламний бізнес - це бізнес зв'язків. Тут не існує такого поняття, як собівартість рекламних послуг, є лише собівартість зв'язків. Наприклад, перед агенцією стоїть завдання розмістити фото клієнта на обкладинці популярного бізнес-видання. Нехай офіційно ціна обкладинки становить $ 10 тис. Якщо я знайомий з головним редактором журналу, я домовлюся з ним за $ 5 тис., якщо в хороших відносинах з власником - отримую цю обкладинку даром.

АРТ Рояль

Дмитро Повод - директор рекламної агенції "АРТ Рояль"

Як формується клієнтська база рекламної агенції?

Спочатку ви шукаєте клієнта, а потім він знайде агенцію сам. Адже жоден бізнес не може існувати без реклами. В період економічної кризи багато компаній відмовилися інвестувати в свою рекламу, і це тільки погіршило їх становище на ринку. Через необізнаність громадськості закривалися цілі іпотечні містечка і заводи.

Як відрізняються послуги рекламних агенцій та власників рекламних носіїв?

І ті, й інші, завжди тісно співпрацюють, але якщо перші займаються пошуком об'єктів для розміщення реклами, то другі ними володіють. І це стосується не тільки зовнішньої, реклами в ефірі, на бігбордах, відеобордах і в транспорті. Так, наприклад підприємство "Київмлин", яке здає в оренду велику рекламну площу на вулиці Набережно-Хрещатицькій в Києві, теж власник рекламного носія. Сьогодні це набагато вигідніше, адже в такому випадку не потрібно займатися пошуком клієнтів самостійно. Рекламісти самі їх до Вас приведуть.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank