07.05.2012

Особливості продажу бренду

"Рекламний бізнес - це бізнес зв’язків", - стверджує директор рекламної агенції "АРТ Рояль" Дмитро Повод

Як собівартість рекламних послуг відрізняється від ринкової ціни, пропонованої клієнту?
Рекламний бізнес - це бізнес зв'язків. Тут не існує такого поняття, як собівартість рекламних послуг, є лише собівартість зв'язків. Наприклад, перед агенцією стоїть завдання розмістити фото клієнта на обкладинці популярного бізнес-видання. Нехай офіційно ціна обкладинки становить $ 10 тис. Якщо я знайомий з головним редактором журналу, я домовлюся з ним за $ 5 тис., якщо в хороших відносинах з власником - отримую цю обкладинку даром.

АРТ Рояль

Дмитро Повод - директор рекламної агенції "АРТ Рояль"

Як формується клієнтська база рекламної агенції?

Спочатку ви шукаєте клієнта, а потім він знайде агенцію сам. Адже жоден бізнес не може існувати без реклами. В період економічної кризи багато компаній відмовилися інвестувати в свою рекламу, і це тільки погіршило їх становище на ринку. Через необізнаність громадськості закривалися цілі іпотечні містечка і заводи.

Як відрізняються послуги рекламних агенцій та власників рекламних носіїв?

І ті, й інші, завжди тісно співпрацюють, але якщо перші займаються пошуком об'єктів для розміщення реклами, то другі ними володіють. І це стосується не тільки зовнішньої, реклами в ефірі, на бігбордах, відеобордах і в транспорті. Так, наприклад підприємство "Київмлин", яке здає в оренду велику рекламну площу на вулиці Набережно-Хрещатицькій в Києві, теж власник рекламного носія. Сьогодні це набагато вигідніше, адже в такому випадку не потрібно займатися пошуком клієнтів самостійно. Рекламісти самі їх до Вас приведуть.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Особливості продажу бренду

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1167 коментарів, 278 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank