09.05.2012

Scorini сімейна: швидкі результати

За рік компанія відкрила 4 кав’ярні-піцерії Scorini сімейна, заклади окупаються швидше ніж планувалося

В травні 2011 року в мережі Scorini з'явився новий формат: у Житомирі відкрилася кав'ярня-піцерія. Керівництво компанії прогнозувало першому закладу окупність в термін від 18 до 24 місяців. Проте, вже за перших півроку кав'ярня-піцерія обслужила на 30% більше від запланованої кількості клієнтів. "Досвід роботи перших закладів під ТМ "Scorini сімейна" показав, що кав'ярня-піцерія може окупити вкладення вже за 12 місяців, - розповідає власник концепції Scorini Констянтин Корольков. - Тому сьогодні ми змінили планований термін окупності для наших потенційних франчайзі. Він становить від 12 до 18 місяців".

Scorini, велика піца, піцерія

"Scorini сімейна" у Сумах

Щоб відкрити заклад під ТМ "Scorini сімейна", необхідно володіти інвестиціями в розмірі від 480 тис. грн Паушальний внесок становить 60 тис. грн. Площа ресторанів коливається в межах 120-150 м2, проте франчайзер не відкидає можливості відкриття закладу в приміщеннях від 100 м2.

В меню кав'ярень-піцерій: напої на основі еспрессо, кава, чай, свіжа випічка, а також - страви італійської кухні. "Завдяки розширеному асортименту "Scorini сімейна" чудово підходить як для ділових зустрічей, так і для сімейного відпочинку, - стверджує Констянтин Корольков. - За своєю концепцією заклад нагадує маленький італіський ресторанчик: піца готується у всіх на очах, відвідувачів обслуговують офіціанти".

На сьогодні мережа Scorini об'єднує 14 точок Scorini Caffe Punto, 8 Scorini Espresso Bar і чотири "Scorini сімейних". До кінця 2012 року планується відкриття ще не менше 10 закладів.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank