04.05.2012

Кінець проекту Silver Star

Компанія не лише не відкрила жодного франчайзингового магазину, але й закрила майже всі власні

На початку 2011 року компанія Silver Star розробила пропозицію франчайзингу для своїх ювелірних магазинів. На той час в мережі працювало 10 власних торговельних точок в Києві, Донецьку, Дніпропетровську, Запоріжжі, Одесі та Сімферополі. Сьогодні ж мережа не лише не відкрила жодного франчайзингового магазину, але й закрила 8 власних. "Обставини склалися так, що ми змушені були згорнути проект ювелірних магазинів Silver Star, - розповідає представник компанії Silver Star Олена Сорока. - Були спроби відкрити кілька франчайзингових точок, але жодна з них не була доведена до кінця".

Вхід, вітрина магазину срібла

З 10 ювелірних магазинів Silver Star залишилось лише 2

Прикраси Silver Star вироблені з гіпоалергенного срібла, вкритого родієм. Близько 70% виробів компанії орієнтовані на жінок. До того, як згорнути розвиток мережі компанія пропонувала майбутнім партнерам два варіанти співпраці: магазин Silver Star, розміщений в ювелірному супермаркеті "Укрзолото" та окремий магазин срібла, площею від 20 до 80 кв. м.

Концепція Silver Star була першою на українському ринку франчайзингу мережею, орієнтованою на реалізацію виключно срібної продукції. Основна частина ринкової ніші ювелірних виробів заповнена на сьогодні мережами, спеціалізованими на золоті та біжутерії. В сусідній Польщі подібну концепцію розвиває компанія Ada Plus. Зараз у мережі цієї компанії - 965 франчайзингових точок, які займаються продажем срібла. Декілька років тому Ada Plus хотіла вийти на терени України, але через особливості українського законодавства (необхідність гравіювання державного герба на продукції) відмовилася від реалізації цих амбіцій.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

1

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank