29.03.2012

Взаємовигідна стійкість

"Франчайзингове партнерство вигідне обом сторонам", - упевнений Вадим Нікітін, власник магазинів A.Biaggi Line.

Вадим Нікітін вже чотири роки співпрацює на умовах франчайзингу з компанією "Антоніо Біаджі України", яка є ексклюзивним дистриб'ютором італійського взуття Antonio Biaggi в нашій країні.

Вадиму належать два магазини A.Biaggi Line: в Черкасах та Смілі. Перший почав роботу чотири роки тому - 17 березня, другий відкрився трохи більше ніж через півроку - 10 листопада. "Наш магазин в Черкасах розташовується в самому центрі міста, у нього великі яскраві вітрини, покупцеві складно пройти мимо, не заглянувши до нас", - говорить Вадим Нікітін.

Бренд на кожній коробці

Як стверджує бізнесмен, для покупця бренд є надзвичайно важливим. На додачу до високої якості продукції саме відома торговельна марка є необхідним стимулом покупки та підвищення лояльності клієнтів, які з нею можуть бути не знайомі. "Покупцеві важливо навіть те, щоб назва бренду було написано на всілякій пакувальній продукції - пакетах, коробках, - вигравірувана на аксесуарах і т.д", - упевнений Вадим.

Від продуктів - до взуття

За словами франчайзі, у бізнесі він уже давно, але до роздрібної торгівлі взуттям прийшов не відразу. Все починалося ще в студентські часи, коли по закінченню інституту Вадим почав займатися підприємницькою діяльністю. "Першим бізнесом була торгівля продуктами: спочатку продуктові намети, потім невеликі кіоски. Багато різних нюансів спостерігалося в цій справі, і з часом захотілося трохи поміняти сферу діяльності, зайнятися більш, скажімо так, естетичним бізнесом. Власне, тому почали шукати якісь нові варіанти, іншу нішу", - розповідає Вадим Нікітін.

Biaggi

Вадим Нікітін, франчайзі, власник магазинів A.Biaggi Line: "Франчайзинг приваблює тим, що ти відчуваєш за своєю спиною компанію, команду професіоналів. Тобі не треба думати, як розкручувати свій магазин, як зробити його назву відомою покупцеві, як вести бізнес, що робити із залишками".

Зі своїм майбутнім франчайзером Вадим познайомився на виставці в Києві. Підприємець вирішив розглянути існуючі на ринку пропозиції взуттєвих магазинів: "Самі взуттям раніше не займалися, але підштовхнула нас до цієї ідеї родичка, у якої був досвід роботи в цій сфері. Тоді ми і познайомилися з нашим майбутнім брендом, з колективом компанії, людьми, які займаються франчайзингом в Antonio Biaggi".

Надходили й інші пропозиції з відкриття бізнесу на умовах франчайзингу, але на той час перспектива відкриття взуттєвого магазину вже остаточно закріпилася в думках підприємця. "Нас привабили умови співпраці. Наприклад, безкоштовна доставка продукції в місто, де розташований магазин, бонусна програма закупівель продукції для партнерів. Крім того, інші франшизи передбачали оплату початкового внеску і щомісячні відрахування, тут же всього цього не було".

Разом вигідніше крокувати просторами

Коли Вадим починав співпрацю з компанією, "Антоніо Біаджі України" тільки вийшла на ринок, це був перший рік її роботи в Україні.

Як розповідає франчайзі, разом з франчайзером вони йшли вперед паралельно, разом вчилися, розвивалися і вдосконалювалися: "Звичайно ж, компанія надала нам відчутну підтримку на етапі запуску бізнесу та відкриття магазину, зараз іноді щось і ми їм радимо. Взаємопідтримка у нас була і в важкий кризовий час, коли багато інших фірм і мереж припинили своє існування. Я думаю, величезну роль у тому, що ми залишилися на плаву і пішли далі, зіграло саме наше партнерство, яке надає стійкості, як франчайзеру, так і франчайзі".

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Взаємовигідна стійкість

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1167 коментарів, 278 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank