Stephania з франчайзингом зачекає

П'ятниця
27.04.2012
Як стверджують в компанії, відкриття повноцінного магазину косметики - доволі затратне для потенційних франчайзі
 

Компанія "Інтермар", яка вивела на ринок франчайзингову пропозицію під ТМ Stephania, вирішила сконцентруватися на відкритті власних магазинів. Ще в 2010 році компанія прийняла рішення про перехід від системи каталогів до мережі магазинів під власною торговельною маркою. До кінця 2011 "Інтермар" планувала відкрити 2 власних магазини, а з початку 2012 взятися за франчайзингові. На сьогодні під ТМ Stephania працює один власний магазин, до кінця року планується відкриття ще двох. З франчайзингом компанія поки що зачекає.

"Для того, щоб зацікавити франчайзі у співпраці, необхідно спершу відкрити власні заклади, - стверджує Роман Степанович, керівник відділення перспективи та розвитку компанії "Інтермар". - Крім цього, під час переговорів з франчайзі ми зіткнулися з тим, що далеко не кожен підприємець, котрий бажає з нами співпрацювати, може позволити собі відкриття повномасштабного магазину. Інша річ - острівець у ТЦ. Тому наша команда зараз активно займається розробкою проекту цього формату".

Компанія "Інтермар" на українському ринку працює з 1991 року. На початку своєї діяльності вона займалася забезпеченням шахт обладнанням для виробництва. Потім, в 1997 році, "Інтермар" змінила свій профіль на косметичний та взялася за просування відомих фінських та італійських косметичних брендів: Lumene, Herbina, Bottega Verde, Frais Monde, Dorabruschi та Farmaceutici Dottore Ciccarelli.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності