Stephania з франчайзингом зачекає

П'ятниця
27.04.2012
Як стверджують в компанії, відкриття повноцінного магазину косметики - доволі затратне для потенційних франчайзі
 

Компанія "Інтермар", яка вивела на ринок франчайзингову пропозицію під ТМ Stephania, вирішила сконцентруватися на відкритті власних магазинів. Ще в 2010 році компанія прийняла рішення про перехід від системи каталогів до мережі магазинів під власною торговельною маркою. До кінця 2011 "Інтермар" планувала відкрити 2 власних магазини, а з початку 2012 взятися за франчайзингові. На сьогодні під ТМ Stephania працює один власний магазин, до кінця року планується відкриття ще двох. З франчайзингом компанія поки що зачекає.

"Для того, щоб зацікавити франчайзі у співпраці, необхідно спершу відкрити власні заклади, - стверджує Роман Степанович, керівник відділення перспективи та розвитку компанії "Інтермар". - Крім цього, під час переговорів з франчайзі ми зіткнулися з тим, що далеко не кожен підприємець, котрий бажає з нами співпрацювати, може позволити собі відкриття повномасштабного магазину. Інша річ - острівець у ТЦ. Тому наша команда зараз активно займається розробкою проекту цього формату".

Компанія "Інтермар" на українському ринку працює з 1991 року. На початку своєї діяльності вона займалася забезпеченням шахт обладнанням для виробництва. Потім, в 1997 році, "Інтермар" змінила свій профіль на косметичний та взялася за просування відомих фінських та італійських косметичних брендів: Lumene, Herbina, Bottega Verde, Frais Monde, Dorabruschi та Farmaceutici Dottore Ciccarelli.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Якою має бути візитка /27.01.2010

Візитна картка створює враження про компанію. Ось чому надзвичайно важливо, як саме вона виглядає та що на ній написано