Stephania з франчайзингом зачекає

П'ятниця
27.04.2012
Як стверджують в компанії, відкриття повноцінного магазину косметики - доволі затратне для потенційних франчайзі
 

Компанія "Інтермар", яка вивела на ринок франчайзингову пропозицію під ТМ Stephania, вирішила сконцентруватися на відкритті власних магазинів. Ще в 2010 році компанія прийняла рішення про перехід від системи каталогів до мережі магазинів під власною торговельною маркою. До кінця 2011 "Інтермар" планувала відкрити 2 власних магазини, а з початку 2012 взятися за франчайзингові. На сьогодні під ТМ Stephania працює один власний магазин, до кінця року планується відкриття ще двох. З франчайзингом компанія поки що зачекає.

"Для того, щоб зацікавити франчайзі у співпраці, необхідно спершу відкрити власні заклади, - стверджує Роман Степанович, керівник відділення перспективи та розвитку компанії "Інтермар". - Крім цього, під час переговорів з франчайзі ми зіткнулися з тим, що далеко не кожен підприємець, котрий бажає з нами співпрацювати, може позволити собі відкриття повномасштабного магазину. Інша річ - острівець у ТЦ. Тому наша команда зараз активно займається розробкою проекту цього формату".

Компанія "Інтермар" на українському ринку працює з 1991 року. На початку своєї діяльності вона займалася забезпеченням шахт обладнанням для виробництва. Потім, в 1997 році, "Інтермар" змінила свій профіль на косметичний та взялася за просування відомих фінських та італійських косметичних брендів: Lumene, Herbina, Bottega Verde, Frais Monde, Dorabruschi та Farmaceutici Dottore Ciccarelli.