27.04.2012

Stephania з франчайзингом зачекає

Як стверджують в компанії, відкриття повноцінного магазину косметики - доволі затратне для потенційних франчайзі

Компанія "Інтермар", яка вивела на ринок франчайзингову пропозицію під ТМ Stephania, вирішила сконцентруватися на відкритті власних магазинів. Ще в 2010 році компанія прийняла рішення про перехід від системи каталогів до мережі магазинів під власною торговельною маркою. До кінця 2011 "Інтермар" планувала відкрити 2 власних магазини, а з початку 2012 взятися за франчайзингові. На сьогодні під ТМ Stephania працює один власний магазин, до кінця року планується відкриття ще двох. З франчайзингом компанія поки що зачекає.

Stephania, франчайзинг, франшиза, італійська косметика

Мінімальна сума інвестицій, необхідна для відкриття франчайзингового магазину Stephania, становить $ 25.000

"Для того, щоб зацікавити франчайзі у співпраці, необхідно спершу відкрити власні заклади, - стверджує Роман Степанович, керівник відділення перспективи та розвитку компанії "Інтермар". - Крім цього, під час переговорів з франчайзі ми зіткнулися з тим, що далеко не кожен підприємець, котрий бажає з нами співпрацювати, може позволити собі відкриття повномасштабного магазину. Інша річ - острівець у ТЦ. Тому наша команда зараз активно займається розробкою проекту цього формату".

Компанія "Інтермар" на українському ринку працює з 1991 року. На початку своєї діяльності вона займалася забезпеченням шахт обладнанням для виробництва. Потім, в 1997 році, "Інтермар" змінила свій профіль на косметичний та взялася за просування відомих фінських та італійських косметичних брендів: Lumene, Herbina, Bottega Verde, Frais Monde, Dorabruschi та Farmaceutici Dottore Ciccarelli.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Stephania з франчайзингом зачекає

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1168 коментарів, 281 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank