Якщо не Starbucks, тоді Pellini

Понеділок
23.04.2012
Ще один іноземний бренд планує в Україні мережу кав’ярень по франчайзингу
 

Компанія Pellini, яка входить у п'ятірку лідерів італійського ринку кави, планує розвивати в Україні мережу кав'ярень. Про це повідомив офіційний імпортер торговельної марки в Україні, Торговий дім Gocce del gusto. Заклади працюватимуть у трьох форматах: Bisness, TOP та VIP. До кінця року компанія планує відкрити три власні кав'ярні, які презентуватимуть всі вище вказані формати. За словами представника в Україні, зараз ведуться переговори з потенційними франчайзі, які мають намір відкрити в нашій державі до 50 закладів під ТМ Pellini. В залежності від особливостей оформлення, розмір інвестицій, необхідних для відкриття кав'ярні, становитиме до $80 тис.

Розвиток франчайзингової мережі кав'ярень має важливе стратегічне значення для збільшення обсягів продажу продукції Pellini в Україні. Церез власні та партнерські заклади компанія планує реалізовувати до 50% всієї кави. Крім цього, завдяки наявності цих інструментів, Торговий дім Gocce del gusto хоче збільшити річний збут продукції з 6 тон в рік в 2011 році до 30 тон в 2012.

Pellini - не перший іноземний бренд, що замахнувся на розвиток мережі кав'ярень по франчайзингу на вітчизняному ринку. Досі подібні намагання закінчувалися невдачами. Так, в 2010 році в нашій країні припинила роботу латвійська мережа кав'ярень Double Coffee, що володіла на той момент в Україні десятьма власними і трьома франчайзинговими закладами. Згодом діяльність була відновлена ​​за ініціативою українського підприємця, який повністю узяв на себе відповідальність за розвиток мережі. Інша компанія австралійського походження, Gloria Jean's Coffee, змушена була припинити діяльність власних закладів через складність дотримання стандартів бренду на території Україні. Що стосується Starbucks, то на нього українці чекають ще з 2009 року, коли газета "Коммерсант Украина" пообіцяла його пошановувачам відкриття кав'ярень на території України. Проте ні тоді, ні після нової хвилі сподівань, спричиненої появою в 2011 році сторінки Starbucks Ukraine в соціальній мережі Facebook, компанія подібні наміри не підтвердила. Чи стане Pellini успішним кавовим франчайзером? Як вітчизняний ринок зреагує на нову пропозицію, побачимо згодом!


популярне на форумі

Нова франшиза: Doshi Doshi

Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?

1 коментар
остання 01.08.2023
Формат TAKE AWAY для магазинов суши

Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...

1 коментар
остання 28.05.2021
Taco Bell собирается в Россию

Хочу эту франшизу

1 коментар
остання 19.04.2018
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока

Давай откроем этот бизнес в Беларуси.

1 коментар
остання 06.10.2016
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.

Полезная информация

1 коментар
остання 16.04.2016
Собственный сэндвич-бар с FreshLine

Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...

2 коментар
остання 18.02.2016
Макдональдс в цифрах

Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно

1 коментар
остання 27.01.2016
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst

Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...

1 коментар
остання 13.10.2015