23.04.2012

Якщо не Starbucks, тоді Pellini

Ще один іноземний бренд планує в Україні мережу кав’ярень по франчайзингу

Компанія Pellini, яка входить у п'ятірку лідерів італійського ринку кави, планує розвивати в Україні мережу кав'ярень. Про це повідомив офіційний імпортер торговельної марки в Україні, Торговий дім Gocce del gusto. Заклади працюватимуть у трьох форматах: Bisness, TOP та VIP. До кінця року компанія планує відкрити три власні кав'ярні, які презентуватимуть всі вище вказані формати. За словами представника в Україні, зараз ведуться переговори з потенційними франчайзі, які мають намір відкрити в нашій державі до 50 закладів під ТМ Pellini. В залежності від особливостей оформлення, розмір інвестицій, необхідних для відкриття кав'ярні, становитиме до $80 тис.

Pellini

Через власні та партнерські заклади Pellini компанія планує реалізовувати до 50% всієї кави власного імпорту

Розвиток франчайзингової мережі кав'ярень має важливе стратегічне значення для збільшення обсягів продажу продукції Pellini в Україні. Церез власні та партнерські заклади компанія планує реалізовувати до 50% всієї кави. Крім цього, завдяки наявності цих інструментів, Торговий дім Gocce del gusto хоче збільшити річний збут продукції з 6 тон в рік в 2011 році до 30 тон в 2012.

Pellini - не перший іноземний бренд, що замахнувся на розвиток мережі кав'ярень по франчайзингу на вітчизняному ринку. Досі подібні намагання закінчувалися невдачами. Так, в 2010 році в нашій країні припинила роботу латвійська мережа кав'ярень Double Coffee, що володіла на той момент в Україні десятьма власними і трьома франчайзинговими закладами. Згодом діяльність була відновлена ​​за ініціативою українського підприємця, який повністю узяв на себе відповідальність за розвиток мережі. Інша компанія австралійського походження, Gloria Jean's Coffee, змушена була припинити діяльність власних закладів через складність дотримання стандартів бренду на території Україні. Що стосується Starbucks, то на нього українці чекають ще з 2009 року, коли газета "Коммерсант Украина" пообіцяла його пошановувачам відкриття кав'ярень на території України. Проте ні тоді, ні після нової хвилі сподівань, спричиненої появою в 2011 році сторінки Starbucks Ukraine в соціальній мережі Facebook, компанія подібні наміри не підтвердила. Чи стане Pellini успішним кавовим франчайзером? Як вітчизняний ринок зреагує на нову пропозицію, побачимо згодом!

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank