BREEZE Azmet відмовилася від франчайзингу

Середа
18.04.2012
Компанія раніше планувала відкривати до 5 партнерських точок в кожному великому місті
 

Влітку 2011 року компанія "BREEZE Azmet" оголосила про свій намір розвивати по франчайзингу мережу точок з продажу спеціалізованих товарів для здоров'я очей. Франчайзер планував відкривати до 5 партнерських точок в кожному великому місті , залишивши за собою лише Дніпропетровськ та Запоріжжя. Одразу ж після створення франчайзингової пропозиції розпочала роботу перша франчайзингова точка в Харкові. На сьогодні ж, як повідомили редакції порталу Franchising.ua в головному офісі компанії, BREEZE Azmet відмовилася від розвитку мережі по франчайзингу.

Стало відомо, що комерційний директор BREEZE Azmet Валерій Березняк, який раніше займався питаннями франчайзингу, вже не працює в компанії. Представник BREEZE Azmet, з яким спілкувалася редакція, не захотів представлятися та відмовився коментувати причини припинення роботи по франчайзинговому проекту.

На українському ринку BREEZE Azmet працює з 2004 року. Головним продуктом торговельної марки є однойменні стимулятори зору. Фірмові відділення компанії працюють в Києві, Дніпропетровську, Донецьку, Харкові та Запоріжжі.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності