BREEZE Azmet відмовилася від франчайзингу

Середа
18.04.2012
Компанія раніше планувала відкривати до 5 партнерських точок в кожному великому місті
 

Влітку 2011 року компанія "BREEZE Azmet" оголосила про свій намір розвивати по франчайзингу мережу точок з продажу спеціалізованих товарів для здоров'я очей. Франчайзер планував відкривати до 5 партнерських точок в кожному великому місті , залишивши за собою лише Дніпропетровськ та Запоріжжя. Одразу ж після створення франчайзингової пропозиції розпочала роботу перша франчайзингова точка в Харкові. На сьогодні ж, як повідомили редакції порталу Franchising.ua в головному офісі компанії, BREEZE Azmet відмовилася від розвитку мережі по франчайзингу.

Стало відомо, що комерційний директор BREEZE Azmet Валерій Березняк, який раніше займався питаннями франчайзингу, вже не працює в компанії. Представник BREEZE Azmet, з яким спілкувалася редакція, не захотів представлятися та відмовився коментувати причини припинення роботи по франчайзинговому проекту.

На українському ринку BREEZE Azmet працює з 2004 року. Головним продуктом торговельної марки є однойменні стимулятори зору. Фірмові відділення компанії працюють в Києві, Дніпропетровську, Донецьку, Харкові та Запоріжжі.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Якою має бути візитка /27.01.2010

Візитна картка створює враження про компанію. Ось чому надзвичайно важливо, як саме вона виглядає та що на ній написано