12.04.2012

Мелон Фешн Груп зазнає збитків?

За 5 місяців кількість магазинів, які входять в Мелон Фешн Груп в Україні, скоротилася на 18 і залишився лише один франчайзі

Днями російські ЗМІ заполонила інформація про різке зростання збитків "Мелон Фешн Груп" в 2011 році. В матеріалах "РБК daily" йдеться про те, що за російськими стандартами бухгалтерської звітності чистий збиток ВАТ "Мелон Фешн Груп" за минулий рік збільшився в два рази в порівнянні з аналогічними показниками в минулому році і склав 100,9 млн руб. ( $ 3,4 млн). Щоб уточнити цю інформацію, редакція порталу Franchising.ua звернувся до українського офісу компанії. "В нас все добре, наша мережа розвивається, а магазини продовжуть працювати", - прокоментував ситуацію бренд-менеджер ТОВ "Мелон Фешн Україна" Андрій. Для того, щоб з'ясувати достовірність вище вказаних даних, представник компанії порадив відвідати офіційний сайт "Мелон Фешн Груп". І справді, жодної інформації, котра б стосувалася збитковості, там не було.

У портфелі "Мелон Фешн Груп" такі відомі бренди, як Befree, Love Republic, Zarina, Сo&Beauty, Springfield, Women `Secret і Ci Mi.

Тим не менше, кількість українських магазинів "Мелон Фешн Груп" систематично скорочується. В лютому 2011 року компанія заявила про свій намір відкрити протягом року 40 власних та 10 франчайзингових магазинів на території України та інвестувати в майбутні відкриття близько 120 млн грн. На сьогодні українська мережа "Мелон Фешн Груп" представлена в нашій країні 38 магазинами, один з яких працює за схемою франчайзингу. Станом на 31 березня 2011 року в Україні працювало 52 магазини. В листопаді кількість торговельних точок зросла до 56, 7 з яких належали франчайзі. Наприкінці 2011 року кількість франчайзингових магазинів зменшилася на 5. Сьогодні ж бачимо, що компанія згорнула також діяльність власних магазинів. Якщо в грудні їх було 49, то сьогодні - лише 37.

"Мелон Фешн Груп" - не перший російський рітейлер, котрий, поклавши великі надії на український ринок, згодом зменшував кількість магазинів. Наприкінці березня Корпорація Sela прийняла рішення про закриття власних магазинів на території України та передачу бізнесу в руки мастер-франчайзі.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank