11.04.2012

Шоколадниця та нові суші

Після оновлення асортименту суші меню, продажі страв японської кухні зросли на 15%

Наприкінці березня компанія переформатувала суші меню своїх кав'ярень. "Ми значно розширили асортимент продукції, а також змінили його поліграфічне оформлення, - розповів порталу Franchising.ua директор мережі кав'ярень "Шоколадниця" Вадим Височин. - Після цього нововведення продажі суші в кав'ярнях "Шоколадниці" зросли на 15%".

Шоколадниця, кавярня, заклад громадського харчування

В суші меню "Шоколадниці" - Місо-супи, лапша Удон, традиційний рис Тяхан та роли на будь-який смак. Ексклюзивна новинка в асортименті - роли Каліфорнія, що подаються у вигляді сердець.

Ще одна новинка "Шоколадниці" - це великодні паски. Починаючи з 9 квітня аж по сам Великдень в кав'ярнях мережі продаватимуться пасхальні куличі з цукатами, сухофруктами, ізюмом, горіхами та лимонною цедрою.

Проте розвиток компанії "Шоколадниця" в Україні стосується не лише вдосконалення асортименту. Франчайзер залучає нових партнерів та відкриває власні кав'ярні. Так, наприкінці березня в Одесі, в бізнес центрі "Мега Сіті", відкрився ще один франчайзинговий заклад. "Це вже друга кав'ярня у місті, - розповідає Вадим Височин. - До кінця року в Одесі з'явиться ще один партнерський заклад, а в Києві відкриються 3 власні". На сьогодні мережа "Шоколадниці" об'єднує 13 закладів в Києві, Сімферополі та Одесі. З них 3 працюють на умовах франчайзингу.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank