Вівторок
03.04.2012
Як стверджують в компанії, термін окупності магазину не залежить від кількості населення в місті, в якому він розташовується
 

З початку року мережа ТД "Жива" поповнилася 4 новими магазинами: в Дніпропетровську, Луцьку, Красноармійську та Червонограді. Красноармійськ та Червоноград - це невеликі міста з кількістю населення 70-80 тис. чоловік. Вже не вперше фірмові магазини Торгового Дому "Жива" відкриваються в таких населених пунктах: партнери компанії працюють також в Трускавці, Дрогобичі та Южноукраїнську. "В кожного з цих містечок - своя економічна перспектива. Так, наприклад, Трускавець, хоч в ньому й мешкає менше 30 тис. жителів, - це місто з великим потоком добре забезпечених туристів, а Червоноград та Красноармійськ також мають потенціал та не перевантажені брендовими пропозиціями від конкурентів, - розповіла порталу Franchising.ua директор Торгового Дому "Жива" Єлизавета Алфйорова. - Щодо окупності, то її терміни в маленькому населеному пункті та обласному центрі практично не відрізняються. Адже витрати на відкриття магазину у великому місті - значно вищі".

Зараз мережа магазинів ТД "Жива" налічує 18 франчайзингових та 3 власні точки. Крім стандартних магазинів під ТМ JHIVA працюють також дисконт-центри: в Івано-Франківську (по франчайзингу) та Дніпропетровську (власний). Тут пошановувачі бренду можуть придбати одяг з попередніх колекцій.

Торговий Дім "Жива" виробляє модний жіночий одяг в широкому асортименті. Підприємство має в цьому 20-ти річний досвід. Перший магазин під брендом JHIVA був відкритий у травні 2008 року у Львові. З тих пір компанія активно розвиває франчайзингову мережу і відкриває також власні магазини.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Якою має бути візитка /27.01.2010

Візитна картка створює враження про компанію. Ось чому надзвичайно важливо, як саме вона виглядає та що на ній написано