31.03.2012

Starbucks запустив новий бренд

Компанія, яка розвиває всесвітньо відому мережу кав’ярень, тестує нову марку - Evolution Fresh - бар зі свіжими соками

Корпорація Starbucks відкрила перший фреш-бар під торговельною маркою Evolution Fresh. Заклад розташовується у містечку Бельв'ю, що в штаті Вашингтон. Як стверджує бренд-менеджер компанії Starbucks на ринку Цетральної та Східної Європи Ізабелла Вінсзтан, протягом року бар зі свіжими соками відкриється також у Сіетлі.

Starbucks, Evolution Fresh

Starbucks стверджує, що говорити про відкриття фреш-барів Evolution Fresh поза межами США поки що рано.

Головною позицією в меню Evolution Fresh є свіжі та бутильовані соки з фруктів та овочів. Крім цього в закладах мережі можна покуштувати й іншу здорову їжу: вівсяну кашу, салати, супи, в тому числі й вегетаріанські.

Права на торговельну марку корпорація отримала в минулому році, коли за $ 30 млн придбала компанію виробника соків Evolution Fresh. Ізабелла Вінсзтан говорить, що поки що рано говорити про вихід концепції на ринки інших країн. Зараз Starbucks тестуватиме нові заклади, а потім вирішуватиме, яким чином може розвиватися мережа. Як стверджує головний виконавчий директор Starbucks Говард Шульц, він розраховує, що кожна торговельна точка щороку даватиме прибуток у розмірі $ 1 млн в рік.

В Україні на Starbucks чекають ще з 2009 року, коли газета "Коммерсант Украина" пообіцяла пошановувачам торговельної марки відкриття кав'ярень на території України. Нова хвиля сподівань надійшла наприкінці 2011, коли в соціальній мережі Facebook з'явилася офіційна сторінка Starbucks Ukraine, а на сайтах з пошуку роботи були опубліковані вакансії управляючих Starbucks в Дніпропетровську, Києві та Львові. Сама компанія цю інформацію спростувала.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank