31.03.2012

Starbucks запустив новий бренд

Компанія, яка розвиває всесвітньо відому мережу кав’ярень, тестує нову марку - Evolution Fresh - бар зі свіжими соками

Корпорація Starbucks відкрила перший фреш-бар під торговельною маркою Evolution Fresh. Заклад розташовується у містечку Бельв'ю, що в штаті Вашингтон. Як стверджує бренд-менеджер компанії Starbucks на ринку Цетральної та Східної Європи Ізабелла Вінсзтан, протягом року бар зі свіжими соками відкриється також у Сіетлі.

Starbucks, Evolution Fresh

Starbucks стверджує, що говорити про відкриття фреш-барів Evolution Fresh поза межами США поки що рано.

Головною позицією в меню Evolution Fresh є свіжі та бутильовані соки з фруктів та овочів. Крім цього в закладах мережі можна покуштувати й іншу здорову їжу: вівсяну кашу, салати, супи, в тому числі й вегетаріанські.

Права на торговельну марку корпорація отримала в минулому році, коли за $ 30 млн придбала компанію виробника соків Evolution Fresh. Ізабелла Вінсзтан говорить, що поки що рано говорити про вихід концепції на ринки інших країн. Зараз Starbucks тестуватиме нові заклади, а потім вирішуватиме, яким чином може розвиватися мережа. Як стверджує головний виконавчий директор Starbucks Говард Шульц, він розраховує, що кожна торговельна точка щороку даватиме прибуток у розмірі $ 1 млн в рік.

В Україні на Starbucks чекають ще з 2009 року, коли газета "Коммерсант Украина" пообіцяла пошановувачам торговельної марки відкриття кав'ярень на території України. Нова хвиля сподівань надійшла наприкінці 2011, коли в соціальній мережі Facebook з'явилася офіційна сторінка Starbucks Ukraine, а на сайтах з пошуку роботи були опубліковані вакансії управляючих Starbucks в Дніпропетровську, Києві та Львові. Сама компанія цю інформацію спростувала.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Starbucks запустив новий бренд

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1168 коментарів, 281 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank