Провокація: вже більше, ніж острівець

Понеділок
19.03.2012
Перша точка у форматі повноцінного бутіка відкрилася в місті з населенням 55 тис. чоловік
 

На вихідних мережа магазинів ТМ "Провокація" в Україні поповнилася ще однією франчайзинговою точкою. Відкриття відбулося в ТЦ "Козацький", що в Енергодарі. Енергодар - це економічно розвинене місто, в якому знаходиться найбільша у Європі АЕС та проживає близько 55 тис. чоловік. Як відомо, для міст з кількістю населення до 200 чоловік франчайзер пропонує формат "Міні" , та для нового партнера компанія зробила виняток. "В Енергодарі ми вперше відійшли від острівкового формату та відкрили повноцінний бутік площею 10 м2, - розповів порталу Franchising.ua мастер-франчайзі компанії "Провокація" в Україні Сергій Михнян. - Намір впровадити подібний формат виник ще тоді, коли асортимент продукції поповнився штанами та іншим одягом, який вимагає наявність примірочної".

Ще однією важливою для компанії подією, що також відбулася на вихідних, став перший офіційний з'їзд франчайзі ТМ "Провокація" в Москві. "На заході зібралася велика кількість партнерів "Провокації" з Росії, України та Казахстану, - розповідає Сергій Михнян. - На з'їзді були проведені спеціальні мастер-класи, присвячені особливостям підбору персоналу та оптимізації прибутків. Також відбулася презентація нової колекції одягу".

На сьогодні мережа магазинів під ТМ "Провокація" представлена 3 власними точками у Києві та 2 франчайзинговими в Запоріжжі та Енергодарі. Свій розвиток по франчайзингу в Україні компанія почала влітку 2011 року. В Росії партнерська пропозиція виникла в 2010. Всього мережа об'єднує близько 90 франчайзингових точок в Росії, УКраїні та Казахстані.


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується