Понеділок
19.03.2012
"Між новорічними канікулами та періодом літніх відпусток активність туристів зростає", - розповідає представник компанії Tez Tour Олександр Кириченко
 

Як змінюється активність туристів навесні? Яким чином проявляється сезонність в цю пору року?
Весняний період вважається періодом міжсезоння (між новорічними канікулами та періодом літніх відпусток). Проте, порівняно з зимовим сезоном, навесні активність туристів зростає. Адже саме в цей період вони мають змогу скористатися вигідними умовами "раннього бронювання". З кожним роком кількість туристів, що планують свою літню відпустку весною, збільшується, таким чином "раннє бронювання" набуває масового характеру. Зокрема, оператор Тез Тур щороку збільшує кількість пропозицій для своїх туристів, дозволяючи заощадити до 40% вартості туру.

Які напрямки найбільш популярні в період з початку березня по кінець травня? До якого цінового сегменту вони відносяться?

В період з березня по травень зазвичай популярні тури до вічно теплих країн: Египту, Тайланду, ОАЕ, Мальдівів. З кінця квітня з'являється багато бажаючих на травневі свята відпочити під вже теплим турецьким сонцем або відвідати європейські країни (Грецію, Іспанію тощо). Ціновий сегмент даного періоду дозволяє людям відпочивати за доступними цінами.

Яке соціальне обличчя «весняного» туриста: це студент, бізнесмен, сім’янин, котрий везе свою родину на відпочинок, тощо?

Наприкінці березня можна зустріти найбільше сімей з дітьми, оскільки на цей період припадають дитячі канікули. Аналогічну тенденцію можна спостерігати і на травневі свята.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію