Join UP & Enjoy: достатньо 3 місяців

Середа
21.03.2012
Оскільки компанія переадресовує своїм франчайзі по 10 дзвінків щомісяця, за цей час франшиза повністю окупається
 

Компанія Join UP!, яка займається розвитком мережі турагенцій Join UP & Enjoy, пропонує співпрацю як вже діючим агенцім, так і новачкам. У першому випадку розмір паушального внеску становить 10 тис. грн, в другому - 15 тис. грн. Як стверджують представники компанії, вартість франшизи окупається вже протягом перших 3 місяців. "Кожній агенції ми щомісяця переадресовуємо 10 дзвінків з нашої клієнтської бази. Якщо принаймні половина переговорів закінчується продажем путівки мінімальною вартістю $ 100-150, менше ніж за три місяці агенція повертає собі вкладені у франшизу кошти", - розповіла порталу Franchising.ua замісник керівника відділу розвитку мережі Join UP & Enjoy Наталія Контемир.

На сьогодні в мережі Join UP & Enjoy працює 39 франчайзингових агенцій. Пріоритетним для нових відкриттів компанія вважає Київ та міста мільйонники. Крім цього Join UP! зацікавлена у відкритті представництв на західній Україні, оскільки там зараз працює 3 франчайзингові агенції у Львові, але ще зовсім не заповнені такі міста, як Івано-Франківськ, Ужгород та Чернівці. Паралельно з розвитком мережі компанія розширює асортимент туристичних послуг. "Наша компанія зацікавлена у розвитку нових напрямків, які будуть цікавими і для агенцій нашої мережі, і, відповідно, для туристів. Це вдалий період для виходу таких альтернативних напрямків, як ОАЕ, Шрі-Ланка та Індія, - стверджує Наталія Контемир. - А новинкою літнього сезону став Кіпр. З 27 квітня компанія Join UP дає старт власній чартерній програмі на а/к Аеросвіт по маршруту Київ-Пафос-Київ".


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується