Кредитування франчайзингу в Україні

Понеділок
05.03.2012
Розповідає керівник Напрямку розробки галузевих продуктів ГО компанії "ПриватБанк" Тарас Пономар
 

Сьогодні для вітчизняного бізнесу настав період аналізу "уроків кризи". Багато бізнес-структур переглянуло підходи до ведення господарсько-економічної діяльності. Особливо чітко тенденції "консервації" ризикових інвестиційних проектів та фокусування уваги на підвищення результативності поточних простежуються в малому і середньому бізнесі - індикаторі економіки країни. Це виражається в зниженні ділової активності та скороченні обсягів залучення господарюючими суб'єктами кредитних коштів. У сформованих керівництвом ПриватБанку умовах, з метою досягнення оптимального співвідношення "доходи/ризик", прийнято рішення про зміну політики залучення клієнтів корпоративного сектора - охопленні нових перспективних цільових груп і сегментів бізнес-галузей. В результаті проведеного дослідження ринку визначені найбільш перспективні галузеві напрями, одним з яких, безсумнівно, є франчайзинг. Головною перевагою розвитку бізнесу через покупку франшиз відомих брендів є зменшення операційних ризиків шляхом отримання готової бізнес-моделі, яка успішно працює на ринку не один рік. Як показує практика, лише 10% з франчайзингових проектів не досягають успіху. Слід зазначити, що в більшості випадків причиною невдачі є неправильний підхід до менеджменту і небажання слідувати всім рекомендаціям компаній-франчайзерів.

Таким чином, в умовах незвичайної економічної ситуації в країні, франчайзинг - це оптимальний варіант інвестування і зниження ризиків напрямків діяльності для представників малого та середнього бізнесу. Безумовно, для цього потрібні капіталовкладення, і, найчастіше, чималі. Багато підприємців або не мають достатньо власних коштів або не бажають вкладати тільки свої заощадження в проект. Відчутною підмогою в даному питанні могли б стати банківські кредити, але, на жаль, більшість фінансових структур, які змогли залишитися на плаву за період 2008-2012 рр., суттєво знизили активність кредитування корпоративного сектора. Проаналізувавши поточні потреби ринку, його потенціал і перспективи, ПриватБанк активно приступив до розробки пакету пропозицій і послуг для потенційних клієнтів - бізнесменів, що працюють або бажають працювати в Україні на умовах франчайзингу. На сьогоднішній день в пілотному режимі реалізується комплексна програма, що дозволяє профінансувати повний цикл вартості франчайзингового проекту, що містить в собі ряд різноманітних пропозицій "на всі випадки життя". За фактом проведення пілотних угод, готовий до вживання пакет продуктів і послуг для ринку франчайзингу буде введений в "серійне виробництво" і стане доступний підприємцям усіх регіонів країни.


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується