05.03.2012

Виставка Франчайзинг-2012: підсумки

В період з 28 лютого по 2 березня в приміщенні "КиївЕкспоПлаза" відбулася восьма спеціалізована виставка "Франчайзинг-2012"

З 28 лютого по 2 березня столичний виставковий центр "КиївЕкспоПлаза" зібрав підприємців, зацікавлених у розвитку франчайзингу в Україні. Помітною тенденцією цьогорічного заходу стала активізація регіональних франчайзерів: близько 30% компаній, представлених на виставці, приїхали з інших міст України. Серед них: "Лабораторія "ІНВІТРО" (Дніпропетровськ), COFFEE LIFE (Дніпропетровськ), DeSheli (Дніпропетровськ), "Львівська майстерня шоколаду" (Львів), "Чудо Піч" (Львів), "Наш Край" (Луцьк), Autosland (Івано-Франківськ), "Бізнес-довідка "Сорока на хвості" (Тернопіль), "Евіва Бьюті" (Харків), BurgerCLUB (Полтава). Учасниками виставки стали також франчайзери РФ. З сусідньої Росії презентували свою концепцію мережа магазинів біжутерії Diva та навчально-розважальні центри для дітей "Сумасшедшая наука".

Профіт систем

За порадою до компанії PROFIT system зверталися як франчайзери, так і франчайзі. Фото компанії "Євроіндекс".

Учасники "Франчайзингу-2012" відзначають, що серед зацікавлених у співпраці підприємців, були гості з Росії, Білорусі та Молдови. Відвідувачі, котрі приїхали з ближнього зарубіжжя, часто цікавилися концепціями, котрі стосуються галузі громадського харчування.

Спортмастер

Групі Компаній СПОРТМАСТЕР виставка принесла нові домовленості щодо магазинів "Спортландія" та Columbia.

"Більшість відвідувачів, які прийшли на виставку у якості потенційних франчайзі, виявилися власниками значної суми інвестицій, - стверджує замісник керівника відділу розвитку мережі Join UP & Enjoy Наталія Контемир. - Вони не шукали тут найменш витратного варіанту, а звертали увагу на перспективність бізнесу та ефективність моделі франчайзингу".

Join UP!

В туристичній мережі Join UP & Enjoy відзначили: велика частина відвідувачів готова інвестувати значні суми в перевірені концепції. Фото компанії "Євроіндекс".

"Франчайзинг-2012" отримав різні оцінки стосовно активності відвідувачів події."Найбільш плідним для ІНВІТРО став 1-й день виставки, - стверджує менеджер з роботи з франчайзі "Лабораторії "ІНВІТРО" Лілія Мокієнко. - 28 лютого відбулися зустрічі із попередньо запрошеними на захід підприємцями, котрі зараз цілеспрямовано налаштовані на співпрацю. Також дуже активним виявився 3-й день".

ІНВІТРО

"Лабораторія "ІНВІТРО" запросила на виставку потенційних франчайзі, з якими на сьогодні веде переговори стосовно співпраці. Фото компанії "Євроіндекс".

"За перших 3 дні виставки представники нашої компанії провели близько 100 переговорів із потенційними франчайзі, - розповідає спеціаліст з франчайзигу COFFEE LIFE Олександр Ісаков. - Та найбільше відвідувачів було, все ж таки, на 3-й день".

COFFEE LIFE

Близько 100 переговорів з потенційними партнерами протягом 3 днів: такий рекорд франчайзера COFFEE LIFE.

"Франчайзинг-2012" став не лише місцем для презентації франшиз, але й можливістю популяризації продукції торговельних марок шляхом продажу або просто пригощання. Цією опцією скористались такі франчайзери, як COFFEE LIFE, IDS Aqua Service, "Ріжок-Пиріжок", "Львівська майстерня шоколаду", "Корисна Кондитерська", Diva, та Express White.

Львівська майстерня шоколаду

"Львівська майстерня шоколаду" не лише презентувала франшизу, але й продавала солодощі.

Крім презентації франшиз виставка "Франчайзинг-2012" передбачала також тематичні тренінги та семінари. Консалтингова компанія PROFIT system (видавець журналу “Ідеи Бизнеса ФРАНЧАЙЗИНГ” та порталу Franchising.ua), яка стала партнером виставки, спільно з Nokian Tyres (мережею шинних центрів Vianor) організувала семінар на тему "Як знайти франчайзі? Досвід та практичні рекомендації щодо пошуку та залучення партнерів". Спікерами заходу стали директор компанії PROFIT system Лілія Сідельник та директор Nokian Tyres Україна Ігор Богданов.

Віанор

В компанії Nokian Tyres Україна впевнені: за кілька років цілком реально збільшити мережу до 200 шинних центрів Vianor в Україні. Фото компанії "Євроіндекс".

Загалом, більшість компаній, які взяли участь у виставці "Франчайзинг-2012", задоволені нею. Результати заходу франчайзери зможуть оцінити протягом наступних місяців.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank