Спортмастер розширює можливості

Понеділок
27.02.2012
Перспективними для нових відкриттів компанія вважає не лише обласні центри, а й населені пункти від 50 тис чоловік
 

На сьогодні франчайзингова мережа Групи Компаній "Спортмастер" об'єднує 138 магазинів "Спортландія" та 135 магазинів Columbia в Україні, Росії, Білорусії, Казахстані та Молдові. Розвиток франчайзингової мережі концептуальних магазинів Columbia розпочався в 2002 році, франчайзинговий проект "Спортландії" стартував у 2005. "Протягом цього часу нашій компанії вдалося розширити мережу до 52 магазинів на території країни, - розповів порталу Franchising.ua регіональний менеджер ГК "Спортмастер" в Україні Олег Гуминський. - Проте "Спортмастер" не збирається зупинятися на досягнутому та активно шукає партнерів для співпраці. Для відкриття нових магазинів ми розглядаємо не лише обласні центри, але й населені пункти від 50 тис чоловік. Що стосується ще не повністю освоєних нами територій, то зараз компанія постійно шукає нових партнерів в різних регіонах країни". З початку 2011 року мережа поповнилася 15 новими магазинами.

Більше 50% франчайзі ГК "Спортмастер" в Україні є власниками двох і більше проектів "Спортландія" і Columbia. "Другий магазин відкривати набагато легше, ніж перший, адже ти фактично знаєш всі моменти, - розповідає Ілля Шлайфер, власник 7 магазинів Columbia. - Простіше кажучи, якщо ти одного разу пройшов усі етапи, то вже розумієш, як все відбувається. Інший важливий момент - з кожним новим магазином прибуток, звісно, зростає. Існує також думка, що справжній бізнес в цій сфері починається десь із 10 магазинів. Все, що менше, - розминка".

Для магазину «Спортландія» загальною площею 300 кв.м необхідно від $ 37 тис. початкових капітальних інвестицій, для Columbia площею 100 кв.м стартовий капітал для запуску магазина становить $ 27 тис. У цю суму входить вартість торгового обладнання, витрати на вивіску і ремонт магазину. З досвіду роботи українських франчайзі, середній термін окупності проектів становить від півтора до двох років.


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується