Спортмастер розширює можливості

Понеділок
27.02.2012
Перспективними для нових відкриттів компанія вважає не лише обласні центри, а й населені пункти від 50 тис чоловік
 

На сьогодні франчайзингова мережа Групи Компаній "Спортмастер" об'єднує 138 магазинів "Спортландія" та 135 магазинів Columbia в Україні, Росії, Білорусії, Казахстані та Молдові. Розвиток франчайзингової мережі концептуальних магазинів Columbia розпочався в 2002 році, франчайзинговий проект "Спортландії" стартував у 2005. "Протягом цього часу нашій компанії вдалося розширити мережу до 52 магазинів на території країни, - розповів порталу Franchising.ua регіональний менеджер ГК "Спортмастер" в Україні Олег Гуминський. - Проте "Спортмастер" не збирається зупинятися на досягнутому та активно шукає партнерів для співпраці. Для відкриття нових магазинів ми розглядаємо не лише обласні центри, але й населені пункти від 50 тис чоловік. Що стосується ще не повністю освоєних нами територій, то зараз компанія постійно шукає нових партнерів в різних регіонах країни". З початку 2011 року мережа поповнилася 15 новими магазинами.

Більше 50% франчайзі ГК "Спортмастер" в Україні є власниками двох і більше проектів "Спортландія" і Columbia. "Другий магазин відкривати набагато легше, ніж перший, адже ти фактично знаєш всі моменти, - розповідає Ілля Шлайфер, власник 7 магазинів Columbia. - Простіше кажучи, якщо ти одного разу пройшов усі етапи, то вже розумієш, як все відбувається. Інший важливий момент - з кожним новим магазином прибуток, звісно, зростає. Існує також думка, що справжній бізнес в цій сфері починається десь із 10 магазинів. Все, що менше, - розминка".

Для магазину «Спортландія» загальною площею 300 кв.м необхідно від $ 37 тис. початкових капітальних інвестицій, для Columbia площею 100 кв.м стартовий капітал для запуску магазина становить $ 27 тис. У цю суму входить вартість торгового обладнання, витрати на вивіску і ремонт магазину. З досвіду роботи українських франчайзі, середній термін окупності проектів становить від півтора до двох років.