Четвер
23.02.2012
Компанія, якій належать 10 аптек у столиці, веде переговори з першими франчайзі з регіонів
 

Компанія "Альфафарм", яка працює на українському ринку протягом 10 років, розвиватиме мережу аптек на умовах франчайзингу. На сьогодні бренд представлений 10 власними аптеками на території столиці. "Рішення про розвиток мережі за схемою франчайзингу було прийняте лише у 2011 році. Головною причиною стали часті звернення інших підприємців з пропозиціями про спільне заснування аптек із використанням наших бізнес-стандартів, бренду, досвіду тощо, - розповів порталу Franchising.ua Директор з розвитку мережі аптек "Альфафарм" Денис Паланчук. - За 10 років діяльності на ринку наша компанія налагодила ефективну співпрацю з провідними дистрибьюторами України. Як наслідок, не лише ми, але й наші франчайзі, купуючи медикаменти, матимуть змогу користуватися знижками, що призначені для "Альфафарм". Крім цього, багаторічний досвід роботи дозволив розробити систему управління, яка дає можливість не лише витримувати напружену конкуренцію у Києві, але й одержувати стабільно високі прибутки". На сьогодні компанія веде переговори з потенційними франчайзі з Одеси, Дніпропетровську, Житомиру та Черкас. "Альфафарм" має намір відкривати свої аптеки у всіх населених пунктах країни, надаючи своїм франчайзі ексклюзивне право на роботу в окремому регіоні. Під "регіоном" компанія розуміє ту чи іншу вулицю, район, місто чи область.

Щоб відкрити аптеку під ТМ "Альфафарм", потрібно володіти інвестиціями у розмірі не менше $ 35 тис., з яких $ 2 тис. становить паушальний внесок, приблизно $ 3 тис. необхідні для ремонту приміщення, а решта $ 30 тис. призначені для закупівлі першої партії товару. Окупається бізнес протягом перших 6 місяців. Мінімальна кількість персоналу, необхідна для функціонування аптеки, складається з 4 працівників. "Розмір інвестицій та кількість працівників може змінюватися залежно від величини аптеки та активності відвідувачів, - стверджує Денис Паланчук. - Якщо аптека велика, і її щодня відвідує багато клієнтів, початок бізнесу вимагає більших коштів, і, відповідно, розширеного штату. Якщо ж менша - все відбувається з точністю до навпаки".


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності