Понеділок
20.02.2012
Компанія має намір відкрити франчайзингове представництво у кожному місті України, потім - завоювати ринок РФ
 

Холдинг UFL.UA виник в 2010 році внаслідок симбіозу таких гравців ринку, як «UFL.UA» та "Квітка". Обидві компанії працюють на вітчизняному ринку доставки квітів з 2003 року. На сьогодні холдинг обслуговує більше 60 тисяч клієнтів та співпрацює з більш ніж 300 партнерами по всій території України. Компанія розробила франчайзингову пропозицію під ТМ "Квітка" та має намір охопити мережею всю державу. "Кожного року ми плануємо приєднувати по 100 франчайзингових точок, - розповіла порталу Franchising.ua представник холдингу UFL.UA Катерина Ліщинер. - Найбільш пріоретитнеми для нас на сьогодні є обласні центри, хоча прагнемо відкрити представництво у кожному місті країни, а також - поступово завоювати ринок сусідньої Росії".

"До розвитку по франчайзингу нас спонукало бажання збільшити кількість "зворотніх" замовлень. Адже майже в кожному квітковому магазині покупці цікавляться можливістю доставки квітів в інші міста, щоб привітати своїх родичів, друзів, колег, - стверджує Катерина Ліщинер. - Зараз такі привітання користуються значною популярністю. Проте в 90% таких магазинів флористи не мають можливості приймати подібні замовлення через відсутність напрацьованої партнерської бази, знань та досвіду".

UFL.UA пропонує своїм партнерам три варіанти співпраці: Доставка Мінімал (450 грн), Доставка Плюс (1990 грн) та Салон+Доставка (8 тис. грн). Можливість долучитися до мережі мають як пункти з продажу квітів у маленьких містах та околицях, так і великі квіткові магазини та салони. Мінімальний набір персоналу, необхідний для роботи однієї точки, складається з одного водія та одного флориста.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

популярне на форумі

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план

Доброго дня!Чудово,що маєте бажання створити власну справу.В клінінговій індустрії питання...

2 коментар
остання 10.10.2020
Открытие СТО. Бизнес-план

Кредитор? Вам потрібна термінова позика чи бізнес-позика? Ти будешвідмовлено в отриманні позики...

3 коментар
остання 20.11.2017
Открытие СТО. Бизнес-план

Раскрутка, PR, брендинг, узнаваемость ТМ - дело маркетологов, а мастер должен заниматься своим...

3 коментар
остання 10.03.2017
BVS-Rabota: працевлаштування по франчайзингу

Вимоги до приміщення для філіала

1 коментар
остання 25.11.2016
LEGO по-франчайзингу

Я хочу получать комментарии по этой теме на e-mail

1 коментар
остання 16.08.2016
Открытие СТО. Бизнес-план

На рахунок зарплата майстру 30% від заказу. Це дуже мало як для майстра. Якщо дійсно хороший...

3 коментар
остання 15.07.2016
Работа за границей - возможность выжить?

Мне интересно, насколько реально перевестись в зарубежное отделение компании, если есть...

2 коментар
остання 21.05.2016
Ринок бутильованої води зростає

Лично я стараюсь употребить дневную норму воды. Чаще всего покупаю уже розлтую в бутыли воду, но...

2 коментар
остання 21.05.2016