Понеділок
27.02.2012
Розмова з директором Nokian Tyres Україна, яка займається розвитком мережі шинних центрів VIANOR, Ігорем Богдановим
 

В 2011 році прибутки компанії Nokian Tyres в СНД зросли на 94,9%. Чим Ви можете аргументувати такий успіх?
Для компанії Nokian Tyres країни СНД – один з ключових ринків збуту. В Росії, окрім запущеного у 2005-му році нового заводу з найсучаснішим устаткуванням, активно будується ще один виробничий майданчик, що дозволить збільшити виробничі потужності компанії на 5-6 млн шин у рік. Такий крок свідчить про чималий потенціал регіону, в якому протягом 2011 року відбулося якісне покращення споживацького попиту. Також збільшенню продажів сприяв активний ріст мережі Vianor саме в країнах СНД, особливо в Росії та Україні.

Які ваші прогнози на 2012 рік: в яких регіонах світу продукція буде найбільш затребуваною? Чи збереже СНД свою першість?

Nokian Tyres, в першу чергу, відомий саме як виробник високоякісних зимових шин. Так склалося історично, що наші першочергові ринки – це країни, що відзначаються сніжними зимами. Важливим фактором, що безпосередньо впливатиме на ситуацію на ринку, стане рівень продажів нових автомобілів. Також, як я говорив раніше, компанія продовжує активно нарощувати виробничі потужності, а це означає, що ми готові до освоєння нових ринків. Звичайно, країнам СНД буде приділятися не менша увага, ніж в попередні роки.

Наскільки заповнений на сьогодні ринок шинної продукції в Україні? Як різниться ця заповненість за регіонами?

Ринок шин зростає у відповідності до росту автомобільного ринку країни. Наразі ми можемо говорити про достатньо якісне його насичення, проте воно не відзначається однорідністю, оскільки спочатку продукція направляється в міста-мільйонники, а вже звідти вглиб у регіони.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію