Майбутнє шинного ринку СНД

Понеділок
27.02.2012
Розмова з директором Nokian Tyres Україна, яка займається розвитком мережі шинних центрів VIANOR, Ігорем Богдановим
 

В 2011 році прибутки компанії Nokian Tyres в СНД зросли на 94,9%. Чим Ви можете аргументувати такий успіх?
Для компанії Nokian Tyres країни СНД – один з ключових ринків збуту. В Росії, окрім запущеного у 2005-му році нового заводу з найсучаснішим устаткуванням, активно будується ще один виробничий майданчик, що дозволить збільшити виробничі потужності компанії на 5-6 млн шин у рік. Такий крок свідчить про чималий потенціал регіону, в якому протягом 2011 року відбулося якісне покращення споживацького попиту. Також збільшенню продажів сприяв активний ріст мережі Vianor саме в країнах СНД, особливо в Росії та Україні.

Які ваші прогнози на 2012 рік: в яких регіонах світу продукція буде найбільш затребуваною? Чи збереже СНД свою першість?

Nokian Tyres, в першу чергу, відомий саме як виробник високоякісних зимових шин. Так склалося історично, що наші першочергові ринки – це країни, що відзначаються сніжними зимами. Важливим фактором, що безпосередньо впливатиме на ситуацію на ринку, стане рівень продажів нових автомобілів. Також, як я говорив раніше, компанія продовжує активно нарощувати виробничі потужності, а це означає, що ми готові до освоєння нових ринків. Звичайно, країнам СНД буде приділятися не менша увага, ніж в попередні роки.

Наскільки заповнений на сьогодні ринок шинної продукції в Україні? Як різниться ця заповненість за регіонами?

Ринок шин зростає у відповідності до росту автомобільного ринку країни. Наразі ми можемо говорити про достатньо якісне його насичення, проте воно не відзначається однорідністю, оскільки спочатку продукція направляється в міста-мільйонники, а вже звідти вглиб у регіони.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Якою має бути візитка /27.01.2010

Візитна картка створює враження про компанію. Ось чому надзвичайно важливо, як саме вона виглядає та що на ній написано