Fix Pro Trading залучила перших франчайзі

Четвер
16.02.2012
Компанія, яка розпочала розвиток по франчайзингу в січні 2012, відкрила 3 франчайзингові точки
 

Компанія, яка займається розвитком франчайзингових мереж під торговельними марками ANTI LIE та Mobi-Shop, вивела на ринок ще одну концепцію: точки з продажу автомобільної хімії під ТМ Fix Pro Trading. Проект стартував 20 січня 2012 року. На сьогодні мережа об'єднує три франчайзингові точки: в Кривому Розі, Львові та Новій Каховці. "Ідея розвитку нової концепції виникла несподівано, - розповів порталу Franchising.ua власник концепції Fix Pro Trading Павло Щукін. - Ми помітили, що такий продукт, як олівці для усунення дрібних подряпин на автомобілі ТМ Fix It Pro, користується популярністю на вітчизняному ринку, проте споживач досить часто стикається з підробленим товаром. Перші точки з продажу відкрили наші партнери з інших проектів. На початку весни ми очікуємо поповнення мережі. Зараз ведуться підготовчі роботи для відкриття нових франчайзингових магазинів".

Головними споживачами продукції Fix It Pro на сьогодні є власники автомобілів. "Згідно з проведеними нашою компанією дослідженнями, на 1 листопада 2011 року в Україні нараховувалося 4,5 млн автомобілів, - розповідає Павло Щукін. - Офіційні обсяги ринку таким чином становлять 700 млн грн. Отже, нам є куди розвиватися".

Щоб відкрити торговельну точку під ТМ Fix Pro Trading, необхідні інвестиції в розмірі 1,5 тис грн. Паушальний внесок становить 700 грн. Окупається цей бізнес протягом 1-2 місяців. Як стверджує власник франшизи, для того, щоб повернути вкладені у справу кошти, необхідно продати 10 олівців.