Понеділок
13.02.2012
В Києві відкрився перший повноцінний магазин з продукцією торговельної марки
 

Тиждень тому під ТМ "Е-сигаретка" запрацював перший заклад в новому форматі. В Києві, на ст. метро "Лівобережна", відкрився стаціонарний магазин з однойменною продукцією. До цього часу мережа розвивалася лише за рахунок острівців у торговельних центрах. "Перевага нового формату в тому, що в магазині є місце для дегустації. Клієнт може безкоштовно скористатися електронними сигаретами за чашечкою кави, - розповів порталу Franchising.ua керівник проекту компанії “Е-сигаретка” Владислав Кметь. - Розмір торговельної точки становить близько 20 м2. Якщо формат зарекомендує себе, то в майбутньому запропонуємо його франчайзі".

Розвиток по франчайзингу компанія, яка займається ТМ "Е-сигаретка", розпочала навесні 2011 року. На сьогодні в мережі працює 60 точок продажу, 45 з яких - франчайзингові. "Ми стали першою компанією з продажу електронних сигарет, яка використала схему франчайзингу, - розповідає Владислав Кметь. - Та протягом року на ринку відбулися зміни, і в нас у цьому напрямку з'явилися конкуренти, які також застосували таку модель розвитку. Крім того, сьогодні активно розвиваються онлайн-продажі. Цей сервіс не передбачає якихось гарантій, а тому ціни на товар значно нижчі".

Для того, щоб відкрити свій магазин під ТМ "Е-сигаретка", достатньо взяти в оренду 2-4 м2 площі в торговельному центрі або супермаркеті. Розмір початкового капіталу коливається від 28 до 40 тис. грн. Паушальний внесок становить 3 тис. грн.