13.02.2012

Е-сигаретка: новий формат

В Києві відкрився перший повноцінний магазин з продукцією торговельної марки

Тиждень тому під ТМ "Е-сигаретка" запрацював перший заклад в новому форматі. В Києві, на ст. метро "Лівобережна", відкрився стаціонарний магазин з однойменною продукцією. До цього часу мережа розвивалася лише за рахунок острівців у торговельних центрах. "Перевага нового формату в тому, що в магазині є місце для дегустації. Клієнт може безкоштовно скористатися електронними сигаретами за чашечкою кави, - розповів порталу Franchising.ua керівник проекту компанії “Е-сигаретка” Владислав Кметь. - Розмір торговельної точки становить близько 20 м2. Якщо формат зарекомендує себе, то в майбутньому запропонуємо його франчайзі".

Фото пункту системи Е-сигаретка

Продукція компанії "Е-сигаретка" - це електронні сигарети, які допомагають позбутися нікотинової залежності. Вони не містять канцерогенних речовин та жодного із більш ніж 4000 шкідливих речовин, які виділяються під час горіння табаку.

Розвиток по франчайзингу компанія, яка займається ТМ "Е-сигаретка", розпочала навесні 2011 року. На сьогодні в мережі працює 60 точок продажу, 45 з яких - франчайзингові. "Ми стали першою компанією з продажу електронних сигарет, яка використала схему франчайзингу, - розповідає Владислав Кметь. - Та протягом року на ринку відбулися зміни, і в нас у цьому напрямку з'явилися конкуренти, які також застосували таку модель розвитку. Крім того, сьогодні активно розвиваються онлайн-продажі. Цей сервіс не передбачає якихось гарантій, а тому ціни на товар значно нижчі".

Для того, щоб відкрити свій магазин під ТМ "Е-сигаретка", достатньо взяти в оренду 2-4 м2 площі в торговельному центрі або супермаркеті. Розмір початкового капіталу коливається від 28 до 40 тис. грн. Паушальний внесок становить 3 тис. грн.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank