07.02.2012

Plato продаватиме українське

25% одягу та взуття для магазинів мережі шитиме вітчизняний виробник

МТІ оприлюднила нову концепцію розвитку мережі магазинів одягу та взуття ТМ Plato. Згідно з нею, компанія має намір збільшити частку вітчизняного виробника у постачанні товарів для мережі. На сьогодні українські фабрики шиють 5% одягу та взуття, яке продається в магазинах Plato. Решта виготовляється в Азії та Європі. Як стверджує управляючий директор МТІ, Сергій Батрітдінов, на протязі 5 років частка вітчизняного виробника збільшиться до 25%. Вже сьогодні компанія співпрацює з фабриками з Макіївки, Донецьку та Запоріжжя.

Plato, одяг, взуття

Основу колекції мережі магазинів Plato становлять торговельні марки Golderr, Blink та Lobster

Ще одне нововведення у мережі Plato - це зонування приміщень (у магазині будуть жіночий, чоловічий та дитячий зали) та створення "зони падаючих цін", де знижка на товар збільшуватиметься в залежності від часу його перебування в магазині. 12 із 67 магазинів, що працюють в Україні, вже застосували до своїх приміщень нову концепцію розвитку. Решта будуть переобладнані протягом 2012 року. Інвестиції, необхідні для переобладнання одного магазину, становлять 3 тис. грн на 1 м2.

Групі компаній МТІ, яка була заснована в 1991 році, належить сьогодні 217 взуттєвих магазинів в Україні та 20 в Казахстані. Компанія займається розвитком взуттєвих брендів "Інтертоп", Plato, Kidditop, Ecco та Geox, а також мереж монобрендових магазинів Timberland і Marc O'Polo тощо. В Україні представлені також мультибрендові мережі магазинів одягу Urban United та Noa Noa, створення яких теж ініціювала компанія. Кілька років тому МТІ розвивала в Україні франчайзингову мультибрендову мережу магазинів взуття ЄВРОТОП. Окрім розвитку роздрібних мереж компанія займається продажем комп'ютерної техніки.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank