Особливості реалізації ортопедичної продукції в Україні

П'ятниця
03.02.2012
Розмова з директором з реклами та маркетингу компанії "ВЕНЕТО" Євгеном Лозицьким
 

Яка ортопедична продукція користується найбільшою популярністю в українського покупця?
Наразі, виділити якусь окрему категорію товару для здорового сну, чи то ортопедичні матраци, чи подушки, чи ліжка, не можливо. Зазвичай, споживачі, що вирішили придбати собі ортопедичну продукцію, є досить обізнаними в цій справі. Вони знають, що товари для здорового сну доцільніше купувати комплексно. Наприклад, ортопедичний матрац може втратити свої ортопедичні властивості, якщо буде розташований на неправильній поверхні. Ось чому краще одразу купити для нього й ортопедичний каркас - ліжко. Зрештою, це не лише якісніше, а й вигідніше, адже правильна експлуатація ортопедичних товарів забезпечує їм довше «життя». Тому ми заохочуємо покупців «ВЕНЕТО» обирати товари для здорового сну у комплексі. Так, ми часто проводимо акції, що дозволяють придбати або виграти другу одиницю товару.

Як змінюється динаміка продажів протягом року?

Як і в будь-якому іншому бізнесі, після новорічних свят кількість покупок ортопедичної продукції дещо зменшується. Але, як я вже й казав, це стосується всіх видів бізнесу. Найбільш активний час – це період з кінця літа до початку осені. Обумовлюється це різними факторами. Окремий сегмент людей, що будували собі приватні будинки, з приходом осені вже закінчив будівництво і перейшов до покупок товарів в оселю. Інші вирішують забезпечити собі приємну зиму. А хтось, не витративши збережені на відпустку гроші, вирішує побалувати себе відпочинком вдома, який доступний кожного дня. Мотивація кожного покупця є різною, і час, коли він вирішує змінити свій сон на краще – теж. Тому, ми, компанія «ВЕНЕТО», намагаємось підходити до кожного клієнта індивідуально. Це й дає нам змогу не відчувати різких коливань попиту.

Наскільки добре заповнений на сьогодні український ринок ортопедичних товарів? Які його головні тенденції?

За останні роки в Україні розширився ринок товарів для здорового сну. І, на мою думку, це є добре. Адже, якщо з’являються нові точки продажу ортопедичної продукції, на неї є попит. Найголовнішим для нас в цьому є те, що українські споживачі почали більш уважно ставитися до свого здоров’я. Споживачі прийшли до розуміння, що гарний ранок починається з гарного сну. А саме на забезпечення здорового сну і спрямована діяльність всієї компанії «ВЕНЕТО».


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується