23.01.2012

Casablanca робить акцент на Схід

У 2012 компанія має намір зосередитися на розвитку мережі в східних областях та в столиці

Компанія, яка займається розвитком мережі магазинів біжутерії та аксесуарів під ТМ Casablanca, відкрила в Україні 27 фірмових магазинів, 16 з яких працюють на умовах франчайзингу. Нещодавно мережа поповнилася новими точками в Тернополі та Ужгороді: обидва франчайзі обрали формат "острівка" у ТЦ. Сьогодні магазини мережі широко представлені у Львівській, Івано-Франківській, Тернопільській, Рівненській та Закарпатській областях. Саме тому Casablanca прийняла рішення спрямувати свої сили на розвиток у східній частині України. "У 2012 році ми ставимо перед собою мету знайти партнерів у Києві та розпочати роботу з франчайзі зі східних областей, - розповів порталу Franchising.ua власник мережі магазинів Casablanca Ігор Пешко. - Зараз на завершальному етапі переговори з потенційними партнерами з Донецьку та Запоріжжя".

Магазин CASABLANCA, супермаркет біжутерії

У магазинах Casablanca представлений асортимент біжутерії та аксесуарів: сережки, підвіски, намиста, браслети, кільця, брошки, шпильки, обручі, шарфи, ремені, годинники

Завдяки прямим угодам, укладеним з низкою найбільших виробників біжутерії та аксесуарів різних країн світу, мережа ТМ Casablanca забезпечується товарами виробництва Італії, Чехії, Індії, Ізраїлю, Туреччини, Китаю, та Південної Кореї. З року в рік компанія розширює коло своїх партнерів, фабрик-постачальників в цих країнах.

Casablanca розвивається у двох форматах: "острівець" у торговельно-розважальних центрах площею 5-10 кв.м та великий магазин самообслуговування - 22-70 кв.м. Зараз в мережі близько дві третини "острівців".

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank