23.01.2012

Casablanca робить акцент на Схід

У 2012 компанія має намір зосередитися на розвитку мережі в східних областях та в столиці

Компанія, яка займається розвитком мережі магазинів біжутерії та аксесуарів під ТМ Casablanca, відкрила в Україні 27 фірмових магазинів, 16 з яких працюють на умовах франчайзингу. Нещодавно мережа поповнилася новими точками в Тернополі та Ужгороді: обидва франчайзі обрали формат "острівка" у ТЦ. Сьогодні магазини мережі широко представлені у Львівській, Івано-Франківській, Тернопільській, Рівненській та Закарпатській областях. Саме тому Casablanca прийняла рішення спрямувати свої сили на розвиток у східній частині України. "У 2012 році ми ставимо перед собою мету знайти партнерів у Києві та розпочати роботу з франчайзі зі східних областей, - розповів порталу Franchising.ua власник мережі магазинів Casablanca Ігор Пешко. - Зараз на завершальному етапі переговори з потенційними партнерами з Донецьку та Запоріжжя".

Магазин CASABLANCA, супермаркет біжутерії

У магазинах Casablanca представлений асортимент біжутерії та аксесуарів: сережки, підвіски, намиста, браслети, кільця, брошки, шпильки, обручі, шарфи, ремені, годинники

Завдяки прямим угодам, укладеним з низкою найбільших виробників біжутерії та аксесуарів різних країн світу, мережа ТМ Casablanca забезпечується товарами виробництва Італії, Чехії, Індії, Ізраїлю, Туреччини, Китаю, та Південної Кореї. З року в рік компанія розширює коло своїх партнерів, фабрик-постачальників в цих країнах.

Casablanca розвивається у двох форматах: "острівець" у торговельно-розважальних центрах площею 5-10 кв.м та великий магазин самообслуговування - 22-70 кв.м. Зараз в мережі близько дві третини "острівців".

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Casablanca робить акцент на Схід

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1168 коментарів, 281 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank