Дизайнерський одяг для магазину: особливості відбору

Четвер
19.01.2012
Розмова з директором компанії Yellow&Blue, яка розвиває мережу магазинів дизайнерського одягу, Євгеном Прибегою
 

Яким чином відбувається відбір дизайнерів для створення експериментальних колекцій, які щосезону презентуються разом з колекціями постійних дизайнерів?
У цьому процесі ми керуємось трьома головними критеріями. По-перше, ми відслідковуємо постійність дизайнера. Тобто, автором експериментальної колекції не може стати просто людина з цікавми думками: дизайнер повинен мати у своєму минулому як мінімум 5-6 колекцій, з допомогою яких можна визначити його "почерк". По-друге, обрані моделі повинні підходити для виконання на виробництві. Третім же критерієм відбору одягу є його комерційна успішність, яка визначається нашою господарською радою.

Чи може франчайзі компанії якимось чином брати участь у формуванні колекцій на наступний сезон, висловлювати свої побажання, тощо?

Ми щоразу запрошуємо наших франчайзі на Fashion Week, де разом розглядаємо деякі колекції, потім в нього є можливість ознайомитися з одягом українських дизайнерів в Інтернеті. Після чого в шоу-румі проходить фактичний відбір моделей, які будуть задіяні в колекції наступного сезону. Тобто ми прислухаємося до думки франчайзі, але остаточне рішення - за нами. Адже, буває, існують певні виробничі моменти, які унеможливлюють пошиття цієї чи іншої колекції, а партнерові про це невідомо.

Чи відрізняються якимось чином преференції Ваших клієнтів в Донецьку, Одесі, Дніпропетровську та Львові?

Так, вибір клієнтів дещо відрізняється за містами. Характерні так звані "ранні" та "запізнілі" реакції: коли колекція продається в одному місті, але не користується попитом в іншому. Потім проходить якийсь час і ситуація змінюється з точністю до навпаки.

Розмовляла Тетяна Малиняк


найчайтіше читане

ТНК важко із франчайзингом /09.03.2010

Через недосконалість законодавства компанія віддає зараз перевагу розвитку власної мережі

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується