Середа
18.01.2012
Українська мережа міні-кав’ярень в ТЦ може з’явитися в Білорусії та Молдові
 

Компанія "Роастмастер" працює на українському ринку кавової продукції вже понад 14 років. В 2009 році керівництво прийняло рішення вийти за межі рітейлу та почати розвиток всеукраїнської мережі міні-кав'ярень "Paradise. Гурман-клуб". Відтоді відкрилося більше 40 власних точок у торговельних центрах Києва та Харкова, а також 12 франчайзингових міні-кав'ярень у Дніпропетровську, Запоріжжі, Кривому Розі, Тернополі, Хмельницькому, Вінниці та Бучі. "Головний пріоритет цього року - повна експансія українського ринку за допомогою розширення мережі міні-кав'ярень. Сьогодні всі зусилля компанії спрямовані на збільшення присутності торговельної марки, а франчайзинг - це найоптимальніший засіб для досягнення цієї цілі, - розповів порталу Franchising.ua представник компанії "Роастмастер" Ігор Нестеренко. - Крім цього зараз ми ведемо переговори з потенційними партнерами в Молдові та Білорусії. Отже, в майбутньому на нас чекають ринки інших країн".

Кожен франчайзі компанії отримує ексклюзивне право на розвиток мережі у власному регіоні. Так, у Дніпропетровську партнер "Роастмастер" відкрив 5 франчайзингових точок, у Тернополі - 3, в Хмельницьку - 2 тощо.

Каві, яку реалізовує компанія "Роастмастер", властивий "середній" тон обсмаження. "Найбільш розповсюджений на вітчизняному ринку тон обсмаження - "європейський". "Середній", який пропонуємо ми, більш оригінальний, і майже не представлений в Україні", - розповідає Ігор Нестеренко.

Відкриття міні-кав'ярні під ТМ "Paradise. Гурман-клуб" потребує інвестицій в розмірі 40-50 тис. грн. Розмір паушального внеску становить 6,5 тис. грн. Своєрідним заохоченням для підприємця слугує те, що за умови відкриття наступної кав'ярні ця цифра скорочується вдвічі. Роялті складає 325 гривень та нараховується з 13 місяця діяльності. Крім міні-кав'ярень "Paradise. Гурман-клуб", компанія розвиває партнерську мережу Coffee-shop "Mini".


популярне на форумі

Taco Bell собирается в Россию

Хочу эту франшизу

1 коментар
остання 19.04.2018
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока

Давай откроем этот бизнес в Беларуси.

1 коментар
остання 06.10.2016
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.

Полезная информация

1 коментар
остання 16.04.2016
Собственный сэндвич-бар с FreshLine

Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...

2 коментар
остання 18.02.2016
Макдональдс в цифрах

Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно

1 коментар
остання 27.01.2016
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst

Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...

1 коментар
остання 13.10.2015
Собственный сэндвич-бар с FreshLine

Бываю довольно часто, всегда заказываю сок томатный и фрешлайн. Ребята на кассе довольно...

2 коментар
остання 17.06.2015
Как открыть мини-пивоварню? Бизнес-план

Доводилось пробовать пиво в заведениях, где стоят пивоварни не только от Генрих Шульц, но и от...

1 коментар
остання 12.02.2015