Субота
14.01.2012
Наприкінці року показники продажів брендів компанії Gap, Banana Republic та Old Navy зменшилися на 6%
 

В останній місяць 2011 року компанія Gap Inc. зафіксувала зниження продажів всіх своїх брендів: -4% у Gap, -2% у Banana Republic та -4% у Old Navy. Загальний показник склав -6%. Gap не очікувала такого падіння, адже протягом грудня компанія інтенсивно підтримувала свій бренд рекламою. Проте кошти, кинуті на активне просування торговельних марок, не дали очікуваного результату. За підсумками 2011 фінансового року чистий обсяг продажів компанії склав $ 13,72 млрд. Для порівняння, в 2010 ця цифра дорівнювала $ 14.7 млрд.

Gap Inc. - це американська компанія-рітейлер, яка володіє однією з найбільших в світі мережею магазинів одягу. Мережа налічує 3150 магазинів в США, Великобританії, Канаді, Франції, Ірландії, Японії та інших країнах. Одяг продається під торговельними марками Gap, Banana Republic, Old Navy та Piperlime. Перший магазин Gap в Україні відкрився в червні минулого року. В листопаді у столиці з'явився наступний.


найчайтіше читане

ТНК важко із франчайзингом /09.03.2010

Через недосконалість законодавства компанія віддає зараз перевагу розвитку власної мережі

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Франшиза - що це? /11.11.2009

Омонімія терміну франшиза зі сфери страхування та зі сфери підприємницької дільності іноді вносить деякі непорозуміння

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Бізнес на селі: норкова ферма /13.03.2012

Наскільки прибутковим є виробництво хутра в Україні?