14.01.2012

Gap потерпіла падіння

Наприкінці року показники продажів брендів компанії Gap, Banana Republic та Old Navy зменшилися на 6%

В останній місяць 2011 року компанія Gap Inc. зафіксувала зниження продажів всіх своїх брендів: -4% у Gap, -2% у Banana Republic та -4% у Old Navy. Загальний показник склав -6%. Gap не очікувала такого падіння, адже протягом грудня компанія інтенсивно підтримувала свій бренд рекламою. Проте кошти, кинуті на активне просування торговельних марок, не дали очікуваного результату. За підсумками 2011 фінансового року чистий обсяг продажів компанії склав $ 13,72 млрд. Для порівняння, в 2010 ця цифра дорівнювала $ 14.7 млрд.

Gap, магазини модного американського одягу

З моменту відкриття першого магазину у 1969 році Gap відомий стильним одягом в американському стилі на всі випадки сучасного життя

Gap Inc. - це американська компанія-рітейлер, яка володіє однією з найбільших в світі мережею магазинів одягу. Мережа налічує 3150 магазинів в США, Великобританії, Канаді, Франції, Ірландії, Японії та інших країнах. Одяг продається під торговельними марками Gap, Banana Republic, Old Navy та Piperlime. Перший магазин Gap в Україні відкрився в червні минулого року. В листопаді у столиці з'явився наступний.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank